• Het-Girlscene-en-alles-wat-er-mee-te-maken-heeft topic!
    Leef je uit (:


    your eyes are like stars in the night.

    Parviainen schreef:
    Nou, ik moet zeggen dat het hier soms ook net een f World war is. Vooral die ene rel waar er veel bans zijn gevallen *kuch*


    Haha, als er toen GS mensen waren geweest hadden ze hier nooit meer willen komen denk ik (a)


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    het verschil tussen GS en Q vind ik:

    Als je hier nieuw bent word je alleen met goede redenen afgezeikt OF er word je aardig uitgelegd niet met hoofdletters te typen etc.

    Op GS maakt het weinig uit wat je zegt en is alles wat je zegt dom o___.
    En ik heb geen zin om er zo lang op te zitten en me zo aan te passen dat ik precies in hun plaatje pas.

    en ze doen moeilijk over het verwijderen van een account, maar het is uiteindelijk wel gelukt.

    da's alles wat ik er over ga zeggen x]

    [ bericht aangepast op 16 nov 2010 - 11:33 ]


    You are beautiful, you are love.

    Ik volg ook Beautygloss.nl en Misslipgloss.nl maar op alledrie de sites staat vlak na elkaar een artikel over hetzelfde product. Soms iig, dat is best irritant.


    Mysli zdes' uzhe ne vazhny

    Essence schreef:
    het verschil tussen GS en Q vind ik:

    Als je hier nieuw bent word je alleen met goede redenen afgezeikt OF er word je aardig uitgelegd niet met hoofdletters te typen etc.

    Op GS maakt het weinig uit wat je zegt en is alles wat je zegt dom o___.
    En ik heb geen zin om er zo lang op te zitten en me zo aan te passen dat ik precies in hun plaatje pas.

    en ze doen moeilijk over het verwijderen van een account, maar het is uiteindelijk wel gelukt.

    da's alles wat ik er over ga zeggen x]


    ik heb eigelijk zo'n beetje het zelfde als jou maar dan niet die van het account verwijderen. xd


    Life is a beautiful struggle