• HayHay.

    Nou is heb dus een vriend<3 Waarmee is dus heb. Maar eerst had ik écht een liefdes gevoel ik was dus écht verliefd alleen dat haakt steeds meer af. Maar soms als ik aan hem denk, denk ik weer; Aah wat is ie weer lief. En de andere keer denk ik; Waarom heb ik met hem? Maar ik weet zeker dat als ik het uit maak ik zelf ook verdriet heb. Wat moet ik doen!?


    Love is in the air'<3

    goeie vraag

    als je het echt nie weet kan je altijd nog naar girlz of htkrant (kim) mailen

    goeie vraag

    als je het echt nie weet kan je altijd nog naar girlz of htkrant (kim) mailen


    Ja dat is waar alleen de kans dat hij erin komt is zeer waarschijnlijk klein.

    Love is in the air'<3

    Je kan ook naar hulppersonen ofzo gaan, op Q.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je kan ook naar hulppersonen ofzo gaan, op Q.


    Bestaat dat ?? =] En waar moet ik dan op klikken x]


    Love is in the air'<3

    heb ik ook gehad..
    het grote probleem is ook je WILT van hem houden
    soms vind je iemand gwoon so aardig dat je denkt dat je verliefd of dan ben je in het begin oowk égt verliefd alleen is het niet helemaal waar sommige mensen hebben daar een zwak voor

    ik dus ook als een jongen aardig doet krijg ik het meteen warm enzo *noggeenverliefdgevoel* want dat heb ik afgeleerd x]

    maar het is behoorlijk irri

    en waarschijnlijk heb jij dat oowk (en het kan ook zijn dat je gewoon voor één bepaald persoon een zwak hebt)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    heb ik ook gehad..
    het grote probleem is ook je WILT van hem houden
    soms vind je iemand gwoon so aardig dat je denkt dat je verliefd of dan ben je in het begin oowk égt verliefd alleen is het niet helemaal waar sommige mensen hebben daar een zwak voor

    ik dus ook als een jongen aardig doet krijg ik het meteen warm enzo *noggeenverliefdgevoel* want dat heb ik afgeleerd x]

    maar het is behoorlijk irri

    en waarschijnlijk heb jij dat oowk (en het kan ook zijn dat je gewoon voor één bepaald persoon een zwak hebt)


    Maar ben ik dan écht verliefd?:$


    Love is in the air'<3

    HayHay.

    Nou is heb dus een vriend<3 Waarmee is dus heb. Maar eerst had ik écht een liefdes gevoel ik was dus écht verliefd alleen dat haakt steeds meer af. Maar soms als ik aan hem denk, denk ik weer; Aah wat is ie weer lief. En de andere keer denk ik; Waarom heb ik met hem? Wat moet ik doen!?

    Ik heb precies hetzelfde.


    Music is the new sex

    (...)
    Ik heb precies hetzelfde.


    Hoe heb je het opgelost dan?? =]


    Love is in the air'<3

    bij mij ook juist hetzelfde


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)

    Hoe heb je het opgelost dan?? =]

    Nog niet. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Maar ik neig naar uitmaken. Ookal weet ik dat hij een maan dverdriet zal hebben.


    Music is the new sex

    bij mij ook juist hetzelfde


    Heb je het al opgelost da?


    Love is in the air'<3

    (...)
    Nog niet. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Maar ik neig naar uitmaken. Ookal weet ik dat hij een maan dverdriet zal hebben.


    Idd. Da's zielug.<3 Drrm wil ik het ook nog écht niet uitmaken! Maar ik denkd at ik het nog ff aanhou maar als ik dan écht weet van nee dit is niks meer dan maak ik het uit.


    Love is in the air'<3

    (...)

    Idd. Da's zielug.<3 Drrm wil ik het ook nog écht niet uitmaken! Maar ik denkd at ik het nog ff aanhou maar als ik dan écht weet van nee dit is niks meer dan maak ik het uit.

    Je moet doen wat je hart zegt. (heb ik ban mama(A))


    Music is the new sex

    (...)
    Je moet doen wat je hart zegt. (heb ik ban mama(A))


    Aaaah. <3 Ik volg mijn kleine hartje.


    Love is in the air'<3

    (...)

    Maar ben ik dan écht verliefd?:$


    nee niet helemaal het is miss een vlam

    maar niet meer..


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT