• Blahblahblah.

    FML :X


    -

    Stamppot schreef:
    (...)
    Nee, het is een soort traditie zegmaar. We zijn al die films met z'n allen al gegaan enzo ;p Dus ik wilde de traditie doorzetten :'D


    Daar ehb ik best veel respect voor


    "Ignite, my love. Ignite."

    Stamppot schreef:
    (...)
    Nee, het is een soort traditie zegmaar. We zijn al die films met z'n allen al gegaan enzo ;p Dus ik wilde de traditie doorzetten :'D

    Hmhm, ik ging ook altijd met m'n ouders naar HP, maar de laatste paar jaren al niet meer.


    "I shut my eyes in order to see.'

    mine schreef:
    (...)

    Daar ehb ik best veel respect voor

    Hoezo? x'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Hmhm, ik ging ook altijd met m'n ouders naar HP, maar de laatste paar jaren al niet meer.

    Ja ik dus wel. Andere films ga ik wel altijd heen met vriendin hoor. Dat je niet denkt dat ik een mama's kindje ben ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Stamppot schreef:
    (...)
    Ja ik dus wel. Andere films ga ik wel altijd heen met vriendin hoor. Dat je niet denkt dat ik een mama's kindje ben ;p

    Jaaa.... Ja..(krul). Ik ga heel enkel met m'n ouders naar de bioscoop. Misschien 1x in de twee jaar, zoiets.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stamppot schreef:
    (...)
    Hoezo? x'D


    nou alle traditie's die wij ooit in een ons gezin hebben gehad die hebben we niet meer xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Oi.

    Betekent dat nou ja? ;x


    *insert philosophical cringe expression here*

    YoYoYoghurt schreef:
    (...)
    Betekent dat nou ja? ;x

    Nee x) Hoi? :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Jaaa.... Ja..(krul). Ik ga heel enkel met m'n ouders naar de bioscoop. Misschien 1x in de twee jaar, zoiets.

    Haha ja ik ook. Als de HP films uitkomen (A) Voor de rest ga ik weleens met m'n zusje naar de bios, maar das anders ;p


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mine schreef:
    (...)

    nou alle traditie's die wij ooit in een ons gezin hebben gehad die hebben we niet meer xD

    How come? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Nee x) Hoi? :'D

    YESH .... Hoooi : D


    *insert philosophical cringe expression here*

    Stamppot schreef:
    (...)
    Haha ja ik ook. Als de HP films uitkomen (A) Voor de rest ga ik weleens met m'n zusje naar de bios, maar das anders ;p

    Ik heb geen zusjes. :'D


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stamppot schreef:
    (...)
    How come? :o


    nou mijn zus wordt ouder ik wordt ouder. We hadden allemaal geen zin meer in. De enige traditie's zijn: 3 weken op vakantie in de zomer. Met kerst samen zijn en met sinterklaas suprise
    :Y)


    "Ignite, my love. Ignite."

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Ik heb geen zusjes. :'D

    Wel broers?
    Of ben je de enige? :o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    mine schreef:
    (...)

    nou mijn zus wordt ouder ik wordt ouder. We hadden allemaal geen zin meer in. De enige traditie's zijn: 3 weken op vakantie in de zomer. Met kerst samen zijn en met sinterklaas suprise
    :Y)

    Haha ja dat hebben wij ook. Alleen die suprises niet, want dat vinden we allemaal zo stom haha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.