• ik heb er al genoeg;)

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 13:38 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik heb echt mensen nodig!!!!!(flower)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 19:29 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Vriendin George Weasley
    Naam: Roxanne Emerald Yue Chang
    Afdeling: Ravenklauw
    Leeftijd: 15
    Boeman: Een vlammende Skelet
    Patronus: een dolfijn
    Karakter: Roxanne is een lief ne zorgzaam meisje dat zicht niet zo snel uit het veld laat slaan. Ze houd ook van Dansen en zingen zelf wil ze ook haar dormen waar maken ze is soms heel erg verlegen en slim. Ze kan niet tegen veel grapjes die sommige maken
    Uiterlijk: Roxanne Emerald Yue Chang(bekent persoon zou fijn zijn, zodat ik een foto heb)
    Extra's: Roxanne heeft een Crush op George Weasley en Roxanne is een Nicht van Cho Chang

    rol: vriendin van Fred Weasley
    naam: Alix Moon Redbird
    afdeling: griffoendor
    leeftijd: 15
    boeman: alleen op de wereld
    patronus: wolf
    karakter: Irritant, brutaal, hyper, kan slecht tegen kritiek, snel boos, aardig, dromerig en maakt vaak grapjes.
    extra's: speelt gitaar, viool en piano. Zingt en dans. Tekent ook veel. Houdt elke dag haar dagboek bij. Heeft zwarte band Kungfu. Houdt niet zo van Shoppen(eens in de drie jaar.) maar als ze het doet wel uitgebreid.
    uiterlijk: Met blauw/groen/gele ogen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 19:44 ]


    The Sorting Hat is my Husband, i love him!!

    Rol: vriendin Ron Weasley
    Naam: Allison Fay Longbottem
    Afdeling: Griffoendor
    Leeftijd: 15
    Boeman: SNEEP;p
    Patronus: Leeuw
    Karakter: Lolbroek, niet zo slim, brutaal, dapper, sociaal^^

    Uiterlijk: (bekent persoon zou fijn zijn, zodat ik een foto heb)http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.seanjohn.com/blog/wp-content/uploads/2009/08/megan-fox_don-flood-photoshoot_msp4.jpg&imgrefurl=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php%3Ftid%3D67655&usg=__e-DEwBGRnDobuf25m3h1h2UTh84=&h=709&w=570&sz=66&hl=nl&start=0&sig2=72pkn_uF4mWfI_gO_hJKnw&zoom=1&tbnid=NgKEU17F2rA3JM:&tbnh=151&tbnw=121&ei=H3flTNmXFYiBOr_KtZEK&prev=/images%3Fq%3Dmeisje%2Bbruin%2Bhaar%2Bblauwe%2Bogen%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26biw%3D1259%26bih%3D599%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=452&vpy=217&dur=1250&hovh=250&hovw=201&tx=97&ty=136&oei=H3flTNmXFYiBOr_KtZEK&esq=1&page=1&ndsp=19&ved=1t:429,r:8,s:0

    Extra's: Ze lijkt niet erg op haar neef Nevil Longbottem(zijn vader en haar vader waren broers;p)
    alleen zijn ze even slim(nerd)
    &ze zijn allebei doodsbang voor Sneep!!

    ik heb nog nooit aan zoiets als dit meegedaan en heb dus geen idee wat ik moet doen(A)
    uitleg?


    Me so good.

    Joleinnn schreef:
    Rol: vriendin Ron Weasley
    Naam: Allison Fay Longbottem
    Afdeling: Griffoendor
    Leeftijd: 15
    Boeman: SNEEP;p
    Patronus: Leeuw
    Karakter: Lolbroek, niet zo slim, brutaal, dapper, sociaal^^

    Uiterlijk: (bekent persoon zou fijn zijn, zodat ik een foto heb)http://www.google.nl/imgres?imgurl=http://www.seanjohn.com/blog/wp-content/uploads/2009/08/megan-fox_don-flood-photoshoot_msp4.jpg&imgrefurl=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php%3Ftid%3D67655&usg=__e-DEwBGRnDobuf25m3h1h2UTh84=&h=709&w=570&sz=66&hl=nl&start=0&sig2=72pkn_uF4mWfI_gO_hJKnw&zoom=1&tbnid=NgKEU17F2rA3JM:&tbnh=151&tbnw=121&ei=H3flTNmXFYiBOr_KtZEK&prev=/images%3Fq%3Dmeisje%2Bbruin%2Bhaar%2Bblauwe%2Bogen%26um%3D1%26hl%3Dnl%26sa%3DG%26biw%3D1259%26bih%3D599%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=452&vpy=217&dur=1250&hovh=250&hovw=201&tx=97&ty=136&oei=H3flTNmXFYiBOr_KtZEK&esq=1&page=1&ndsp=19&ved=1t:429,r:8,s:0

    Extra's: Ze lijkt niet erg op haar neef Nevil Longbottem(zijn vader en haar vader waren broers;p)
    alleen zijn ze even slim(nerd)
    &ze zijn allebei doodsbang voor Sneep!!

    ik heb nog nooit aan zoiets als dit meegedaan en heb dus geen idee wat ik moet doen(A)








    Nou, je leest mijn verhaal en dan op een gegeven moment zie je je eigen personage terug in het verhaal, want dan schrijf ik dus o.a. over jouw personage
    uitleg?;)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2010 - 19:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Vriendin van Draco (Wat had je dan verwacht :P)
    Naam: Maria Greengrass
    Afdeling: Zwadderich
    Leeftijd: 15
    Boeman: Een grote dikke vette spin
    Patronus: Fenix
    Karakter: Ze is heel aardig tegen de mensen die ze leuk vind. En ze kan ontzettend gemeen zijn tegen de mensen die ze niet aardig vind. Ze is niet bang om pijn te doen, ook niet haar vrienden als ze haar plagen.. En ze is niet heel erg op de voorgrond aanwezig als er andere mensen bij zijn. Ze is ook wel een beetje verlegen...
    Uiterlijk: Klik hier voor de foto. Ik denk lang donker half krullend haar, met grijs/groene ogen. Met of zonder bril, mag je zelf weten.
    Extra's: Ze is hoogbegaafd en helderziend. Ze is muzikaal en sportief denk ik..

    Als je nog vragen hebt, vraag maar raak xD


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik wilde wel invullen, maar de leuke rollen zijn al weg.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Bro schreef:
    Ik wilde wel invullen, maar de leuke rollen zijn al weg.

    xD sorry, je kan ook met Zabini, Daan of Simon krijgen;)


    Happy Birthday my Potter!

    Bro schreef:
    Ik wilde wel invullen, maar de leuke rollen zijn al weg.


    ~Music makes me high~

    Rol: Vriendje van Luna
    Naam: Vincent Voyeur
    Afdeling: Huffelpuf
    Leeftijd: 16
    Boeman: een Basilisk
    Patronus: Das
    Karakter: Een hele aardige, sportieve jongen die voor iedereen klaarstaat. Hij houdt van zwerkbal, zit in het zwerkbalteam van Huffelpuf en verder houdt hij erg van lezen. Hij is ook erg romantisch, maar niet heel stoer.
    Uiterlijk: http://abagond.files.wordpress.com/2010/05/harry-shum-jr.jpg


    What can I do?

    *steekt hand omhoog* Mag ik een vijand maken die ook een dooddoener is?


    All this dampness is damp.

    Soldier schreef:
    *steekt hand omhoog* Mag ik een vijand maken die ook een dooddoener is?


    Tuurlijk;) vertel dan wel ff of je nog op Hogwarts zit;)


    Happy Birthday my Potter!

    BoyOfLove schreef:
    Rol: Vriendje van Luna
    Naam: Vincent Voyeur
    Afdeling: Huffelpuf
    Leeftijd: 16
    Boeman: een Basilisk
    Patronus: Das
    Karakter: Een hele aardige, sportieve jongen die voor iedereen klaarstaat. Hij houdt van zwerkbal, zit in het zwerkbalteam van Huffelpuf en verder houdt hij erg van lezen. Hij is ook erg romantisch, maar niet heel stoer.
    Uiterlijk: http://abagond.files.wordpress.com/2010/05/harry-shum-jr.jpg

    Jeeeeeeeeeeeeej een jongen(yeah) (komt niet heel vaak voor)


    Happy Birthday my Potter!

    DarkSilence schreef:
    (...)

    Tuurlijk;) vertel dan wel ff of je nog op Hogwarts zit;)


    Ja, ze zit er. Ik ga even invullen. :3


    All this dampness is damp.

    Rol: Vriendinnetje Seamus Finnigan
    Naam: Santana Kay Dai.
    Afdeling: Gryffindor. Ze is uitgekozen op haar intelligentie, kennis en doorzettingsvermogen. Ze heeft een pure hekel aan mensen van Slytherinn, maar dat is puur uit bijgeloof. Ze heeft mensen nooit willen accepteren zodra ze er achter kwam dat ze in die afdeling geplaatst waren.
    Leeftijd: Vijftien.
    Boeman: Een dementor. Ze kan geen hoogte krijgen van deze wezens en dat maakt ze nog angstaanjagender. Ze vreest vooral voor het feit dat ze geen onderscheid maken tussen Prooi en Obstakel, daarom is ze bang om er ooit een tegen te komen.
    Patronus: Een puppy, duitse herder.
    Karakter: Als je Santana tegen zou komen, zou je denken dat het een nietsnuttigge aanstelster is. Ze is ook soms weleens een nietsnut, ze hangt vaak wat rond en met haar nonchalant blik kan ze overkomen alsof de wereld haar niks uit kan maken. Maar eigenlijk is ze zeer intelligent. Haar kennis ligt vaak verder dan die van vele leerlingen. Ze leert erg snel en ze is ook erg leergierig, omdat ze altijd deel van iets uit wil maken. Ze wil graag nieuwe vrienden maken, en ze accepteert mensen erg snel. Ze is een van de vrolijkste meisjes die je je voor kan stellen, ze is heerlijk om naar te luisteren omdat haar stem erg fijn en rustig vertelt. Haar lach daarintegen is erg aanstekelijk en ze ziet ook graag mensen lachen. Ze kan het ook goed vinden met jongens, omdat ze een erg nonchalante en grappige instelling heeft. Helaas is ze niet iemand die een geheim kan houden, want ze praat graag. Meestal floept ze iets eruit zonder het zelf door te hebben, en dat vaak tegen de verkeerde mensen. Zo weet de hele school het binnen één uur, en krijgt zij er de schuld van. Mensen zijn nooit echt bang geweest van Santana, omdat ze weten dat ze nooit iets doet. Ze is namelijk te goed voor de wereld. Ze laat mensen vaak voor, ze helpt iedereen en ze offert zich vaak op. Mensen roddelen daarom vaak over haar en verzinnen dingen die nooit waar zouden kunnen zijn. Er is niemand die haar volledig kent, omdat ze zich bij ieder weer anders voor doet. Het is nooit dat ze zich helemaal anders voor doet, omdat ze onzeker is, maar omdat ze gewoon vaak in een andere stemming is. Ze heeft namelijk snelle stemmingswisselingen, en dat loopt niet altijd op iets goeds uit. Ze kan het ene moment vrolijk en lief zijn terwijl ze het andere moment de betweter en de slimmerik uithangt. Ze is sowieso ook een slijmbal bij de leraren, door haar praktijk opdracht sneller in te leveren dan iedereen en vooraan te zitten bij elke les. Ze is iemand die buiten de lessen mensen wel plaagt, propjes naar leerlingen gooit en dan vooral gemikt op eerste jaars. Maar tijdens de les lijkt er wat bij haar te veranderen, waardoor ze ineens een heiligboontje is. Iets wat de meeste mensen niet erg leuk vinden, aangezien ze dan erg boos kan worden als ze zich aan je irriteert.
    Uiterlijk: Santana. Ze heeft oranje haren, niet erg lang maar meestal zitten ze wel erg mooi. Ze vallen erg op door de kleur, maar ook door de pony die er in is geknipt. Ze heeft groene ogen, meestal draagt ze make-up omdat ze er van onder de indruk is. Ze doet haar gewaad altijd wat anders aan als de rest. Ze maakt het niet gek ofzo, maar net was losser en wijder dan de rest. Ze heeft altijd een klein zilver ringetje aan. Die heeft ze van haar oma gehad, die Perkamentus zelfs nog kende.
    Extra's: Sinds een maandje of twee is Santana erg bezig met Seamus Finnigan. Iedereen kon zien hoeveel de twee zich in elkaar interesseerde. Ze zitten vaak samen, en soms kan je er ook gek van worden. Ze zijn erg close. Soms lopen ze zelfs hand in hand en ze blijven maar volhouden dat ze geen relatie hebben.


    Big girls cry when their hearts are breaking