• Ik ben echt zomaar opeens heel erg verdrietig want mijn vriend zei van dat hij geen zin had om elke avond alleen maar met mij op msn te zitten en oook wat met vrienden toen doen en toen ging bij mij opeens de knop om. Ik heb bijvoorbeeld op school een vriendinnengroep maar wel lullen met elkaar gewoon over elkaar en ze wonen allemaal bij mij ver vandaan en dan gaan zij met elkaar uit en bij elkaar logeren en dan voel ik me er echt buiten gevallen. Dat is 1 maar ik heb ook eens gehad ik logeerde bij een vriendin de volgende ochtend (er waren meer meisjes) zat ik in 1 zo'n telefoon zaten ze ook over mij te lullen.
    Dus ik ben echt heel erg verdrietig ik heb nu echt het gevoel dat ik echt gewoon geen vrienden heb en dat er gewoon niemand is die me aardig vind. Naja op 1 beste vriendin na die 206 km hier vandaan woont en dit maakt mij echt zo van streek!


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik snap echt precies wat je bedoelt,,
    En eerlijk gezegd weet ik ook niet precies wat je er tegen kan doen,,
    Misschien kan je het met ze er over hebben, tenminste dat heb ik wel gedaan en dat heeft een beetje geholpen,,
    Of mensen zoeken die dat niet doen (maar dat is veel moeilijker, vind ik dan)
    Of misschien kan je het van je af schrijven,, dat helpt meestal ook wel een beetje,,


    Never forget the things that make you smile

    Cake schreef:
    Ik snap echt precies wat je bedoelt,,
    En eerlijk gezegd weet ik ook niet precies wat je er tegen kan doen,,
    Misschien kan je het met ze er over hebben, tenminste dat heb ik wel gedaan en dat heeft een beetje geholpen,,
    Of mensen zoeken die dat niet doen (maar dat is veel moeilijker, vind ik dan)
    Of misschien kan je het van je af schrijven,, dat helpt meestal ook wel een beetje,,


    Dat gaat allemaal heel erg lastig want in de brugklas was ik met iedereen bevriend en die mensen denken dan ook van wat moet jij na 2 jaar opeens van me?
    en het gaat al wat beter met die vriendinnen qua naast elkaar zitten maar toen ik het ze wel eens vertelde wat ik voelde was het dan: O


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Het is wel waar dat je vriend niet elke avond op MSN kan zitten, hij moet ook zijn eigen vrienden zien. Geloof me, ik weet waar ik over praat.
    Het is inderdaad nogal crú als je weinig vrienden hebt, maar je hebt wel een eigen leven los van je vriendje, en dat leven is ook belangrijk.

    Ik heb ook geen vrienden =)


    Stop wishing, Start doing..

    Ik belde mijn ex altijd rond een bepaald tijdstip, dan gingen we even praten over onze dag en dat was het. Hij wou ook niet elke dag achter msn zitten voor mij en dat hoeft ook echt niet (krul)


    -

    Dat is heel erg naar voor je! Vrienden zijn zó belangrijk, en het lijkt me al helemaal frustrerend dat je enige vriendin 206 km ver weg woont... maar er zijn toch vast wel mensen op school die dezelfde interesses hebben en die jou wél aardig vinden?


    It's time to be happy again.