• Gisteren Destine + Attack! Attack! in de Effenaar. En wij waren erbij. Serieus? Nee natuurlijk niet. Daarom maak ik er een topic over.
    Maar in elk geval.Mila en in hadden twee missies. De 1e: We hadden een oma-onderbroek gekocht en daar onze nummers op geschreven :'D Niet als ontzettend slechte versiertruc, maar als grap. Missie 2: Handtekening en een foto met Banus (De geniale Merch guy).
    Tijdens Stars gooiden we de onderbroek naar Laurens toe. De eerste keer kon hij hem niet vangen en viel hij net voor hem neer, en gaven de fans die daar stonden hem terug aan ons. En toen gooiden we hem nog een keer, had hij hem bijna maar viel hij naast hem neer. En toen het nummer was afgelopen begonnen ze over de onderbroek, en dat hij natuurlijk voor Cas bedoeld was. En toen liep Laurens naar Tom toe en zette hij hem op zijn hoofd :'D Foto. En achteraf hebben we nog met iedereen staan te praten, handtekeningen & foto's gescoord, niet alleen van Destine maar ook van Banus! En ze vonden onze onderbroek cool :'D
    Was er hier trouwens nog iemand bij?
    Het was trouwens best sneu dat bijna iedereen voor Destine kwam, en de halve zaal leeg liep bij Attack! Attack!.
    EDIT: Het is blijkbaar ook door iemand gefilmd (niet door mij): Klik

    [ bericht aangepast op 20 nov 2010 - 16:19 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Romances schreef:
    Haha vet :3


    effort never betrays you

    Leuke actie haha ik lag plat toen ik net die filmpje zag xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    haha, dat filmpje. Genius! 8D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ecstasy schreef:
    Hahaha, dat is echt geniaal!


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Haha echt lachen xD En de Effenaar is super _O_ Ben er een maandje terug ook geweest voor Ginger Ninja en Monks Avenue


    ars moriendi

    haha leuk ^^


    BAM!