• ik heb veel meiden om me heen die jong moeder zijn geworden. en hun moeten echt strugglen om geld te hebben om hun baby te verzorgen. (de jongste was 13). maar als ik dan zie hoe ze hun kindje verzorgen is dat gewoon geweldig. ik interseer me soweizo wel voor dit onderwerp (ik kijk ook altijd teen moms op tv). ik probeer de meiden om me heen ook altoijd te helpen (oppassen,geld geven voor pampers) maar meer kan ik ook niet doen.

    hoe denken juilie hierover en hebben we toevallig een teen mom in ons midden?

    Romances schreef:
    Ik vind dat je er je leven mee vergooid. Meer woorden heb ik er niet voor over.


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Ik kan op het moment geen voorbeelden noemen van mensen die tegelijkertijd een kind hebben en een diploma hebben gehaald. Dus eigenlijk vind ik het verspild.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik vind abortus moord..
    dus zelf zou ik als ik zwanger raak die optie niet doen..
    maar sommige houden het kindje, terwijl ze nu lopen te zeuren over hun school en alles..ik zou dan het kindje aan een gezin geven die geen kinderen kan krijgen bijv. en heel graag een kinderwens hebben..
    Kan ik verder met mijn leven waar ik gebleven ben..

    xLovveexTHx schreef:
    Ik vind abortus moord..
    dus zelf zou ik als ik zwanger raak die optie niet doen..
    maar sommige houden het kindje, terwijl ze nu lopen te zeuren over hun school en alles..ik zou dan het kindje aan een gezin geven die geen kinderen kan krijgen bijv. en heel graag een kinderwens hebben..
    Kan ik verder met mijn leven waar ik gebleven ben..
    Ik dus liever niet, want ik zie het scenario van een aantal jaar later al helemaal voor me. Kind gaat jou zoeken, of jij gaat het kind zoeken. En dan val je elkaar in tranen in de armen. Of je voelt je schuldig nadat je het kind hebt laten adopteren, en wil het eigenlijk wel hebben. Het is heel moeilijk, lijkt mij dan, om je kind af te staan nadat het dan uiteindelijk toch geboren is.


    Life is hard and then we die

    PUKKELxDING schreef:
    (...)Ik dus liever niet, want ik zie het scenario van een aantal jaar later al helemaal voor me. Kind gaat jou zoeken, of jij gaat het kind zoeken. En dan val je elkaar in tranen in de armen. Of je voelt je schuldig nadat je het kind hebt laten adopteren, en wil het eigenlijk wel hebben. Het is heel moeilijk, lijkt mij dan, om je kind af te staan nadat het dan uiteindelijk toch geboren is.



    Ja dat denk ik ook. Aan het begin lijkt het makkelijk maar als je het kind nou eenmaal 9 maanden in je hebt gehad en voor het eerst in je handen hebt en beseft dat het een deel van jou is, kijk je er ineens heel anders tegenaan.
    Ik zou het niet kunnen.


    Your make-up is terrible

    Ik snap wel dat je je leven ermee vergooit, maar ik zou het zelf niet over m'n hart krijgen om het kindje weg te doen als ik dan toch ooit per ongeluk zwanger zou raken voor ik het zelf wil.
    Ik zou er wel iets proberen op vinden.

    Anyhow, hoe graag ik ook kinderen zie, ik heb er de tijd en het geld niet voor. En dan zou het erg zijn om er toch bewust aan te beginnen, want dan heeft t kind er natuurlijk ook niet veel aan.


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    Jullie zeggen wel allemaal wel eigen schuld, maar het kan ook zijn dat het gebeurde terwijl ze wel gewoon veilig deden. Want teenmoms zijn de uitzonderingen, want je hoort ook zat mensen die wel de pil hebben gebruikt en wel de condoom hebben gebruikt en dat het toch 'mis' is gegaan. Ook al is de kans klein het gebeurt.
    En ik vind als je verantwoordelijk genoeg bent om seks te hebben, ben je ook verantwoordelijk om een kind te verzorgen.
    Ik zou het zelf niet laten weg halen want dat vind ik moor en adoptie moet ik nadenken, want denk niet dat ik het over mijn hart zou kunnen verkrijgen om het weg te doen.

    En ja ik heb respect voor de teenmoms als ze voorbehoedsmiddelen hebben gebruikt, anders niet. Dan waren ze gewoon dom.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Exercitus schreef:
    Sorry dit gaat heel bod over komen dat is niet de bedoeling.
    Ik vind het erg dom om zo jong zwanger te raken of het kind te houden. Mocht ik zwanger raken(wat niet gebeurt) dan zou ik voor adoptie kiezen.
    Ik snap sowieso niet dat er zo veel teen mom zijn,ben ik nou echt de enigste die 16 of jonger te vroeg vind voor seks?

    Ik ken veel mensen die al vroeger dan 16 met seks beginnen.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik vind het wel goed van je!
    Ik bedoel als ik een baby nu zou krijgen (heb ik niet en wil ik ook nog niet) maar dan zou ik wel willen dat ik steun zou krijgen van me familie en vriendinnen,
    Ik vind het knap van je <3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    ze kunnen wel seks hebben , maar ze hebben wel nog nooit gehoord van de pil of een condoom ?
    stom (:


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Exercitus schreef:
    Sorry dit gaat heel bod over komen dat is niet de bedoeling.
    Ik vind het erg dom om zo jong zwanger te raken of het kind te houden. Mocht ik zwanger raken(wat niet gebeurt) dan zou ik voor adoptie kiezen.
    Ik snap sowieso niet dat er zo veel teen mom zijn,ben ik nou echt de enigste die 16 of jonger te vroeg vind voor seks?

    Ik vind 18 zelfs te vroeg voor seks lol. But 'care. Er zijn wel meer dingen in mijn leven waar ik mezelf te jong voor vond.


    No growth of the heart is ever a waste