• Ik kwam vandaag op school aan. Iedereen om mij heen huilde. Ik ging dus vragen wat er aan de hand was. Heeft een jongen van mijn school, Vincent, gisteren zelfmoord gepleegd. Hij had persoonlijke problemen thuis, en kon het gewoon niet meer aan. Hij is voor een trein gesprongen. Ik was echt in schock. Want ik kende hem best goed. Nu besef ik ook pas dat hij van de week afscheid van ons genomen had. Hij was niet zo'n type die close was, maar hij gaf mij nog een knuffel maandag. Nu voel ik me gewoon zo schuldig. Ik wou dat ik geweten had dat hij zelfmoord zou plegen. Misschien dat ik hem dan nog kon tegen houden..

    Dit is al de tweede leerling van mijn school die dit jaar dood is gegaan.

    Een aantal maanden geleden werd Millie van mijn school ook vermoord. Ik denk dat iedereen het verhaal wel kent van Millie. Dat ze verkacht werd en daarna vermoord. Ik ging niet zoveel met haar om als mijn vriendin, maar ik heb haar altijd wel gemogen. Nu loop ik hun foto's te bekijken op hyves, en ik heb echt moeite om mijn tranen te bedwingen..

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 15:33 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Aww, je moet je niet schuldig voelen (: Heel veel sterkte d'r mee (flower)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rosyln schreef:
    Jezus.. Wat erg! Heel veel sterkte met het verlies.(flower)


    Ivar Oosterloo.

    oh. Huil gerust uit,meestal helpt dat.
    Probeer te begrijpen waarom hij zelfmoord pleegde. Meestal helpt het om het een plaats te geven. En nee,je had niks meer kunnen doen om hem tegen te houden. Het is niet jouw schuld!
    Héél veel sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Heftig. Je moet je niet schuldig voelen, want je kon er niks aan doen dat die jongen zelfmoord heeft gepleegd. Hij wilt waarschijnlijk ook niet dat je je schuldig voelt.
    Ik vorig schooljaar had ik dat ook op school. Een jongen had zelfmoord gepleegd en een anders was vermist en daarna overleden.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Jezus.. sterkte, meid.. Wat afschuwelijk..


    ars moriendi

    Omg.

    Veel stertke.

    Maar je hoefde je niet schuldig te voelen. Je kon niet weten dat hij zelfmoord wou plegen. Veel sterkte. En neem amar rustig afscheid van je vriend.


    "Ignite, my love. Ignite."