• -Oke, ik wist dus even niet waar ik dit bij moest zetten, dus dan maar hier.-

    Het is niet grappig, meer. Ik kan mijn dromen en mijn 'echte leven' nog maar moeilijk uit elkaar houden.
    Overdag doe ik natuurlijk van alles, maar 's nachts als ik droom dan ga ik daar gewoon mee verder. Dan droom ik bijvoorbeeld dat ik verder schrijf aan mijn verhaal en dan ben ik helemaal in de paniek de volgende dag omdat ik dat deel dat ik geschreven heb in mijn droom niet meer kan vinden. Omdat het nooit echt gebeurd is natuurlijk.
    Maar het gebeurd niet alleen met dat, ook met complete gesprekken tussen mijn ouders en vriendinnen of dat ik bijvoorbeeld een toets leer in mijn droom, maar in het echt dus niet. Dat ik bijvoorbeeld mijn huiswerk gemaakt heb. Als ik een afspraak heb of iets moet doen voor een bepaalde dag dan doe ik dat in mijn dromen, waardoor ik vaak zoiets krijg:
    'Waar was je?'
    'Ik was er toch?'
    'Nee, je was er niet.'
    'Jawel, we hebben dit en dit en dit gedaan.'
    '.......'
    Het is echt niet grappig meer. Iemand hetzelfde en heeft iemand enig idee wat ik er aan kan doen? Het wordt eng.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Mm, ik heb soms weleens dat ik iets droom en dan denk dat ik 't al heb gedaan, maar niet geregeld. Misschien moet je, als je wakker wordt, gelijk op schrijven wat je hebt gedroomd? Ö


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik droom over dingen die heel goed mogelijk zijn en kunnen gebeuren in het echte leven. Maar ik kan alles nog uit elkaar houden. Dus ik kan je niet helpen, sorry. D:


    All this dampness is damp.

    Ik heb het nog nooit gehad, maar misschien moet je heel goed 's nachts je fantasie en echte leven leren afsluiten


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ow, dat lijkt me echt eng.. Een keer was er een jongen op tv en die had daar ook soort van last van. toen scheef hij iedere minuut in een schriftje: ik ben wakker... ik weet niet of dit echt helpt maar in ieder geval suc6!


    today is where the book begins, the rest is still inwritten

    Dat heb ik nog nooit gehad!
    Wat vervelend voor je! ;o
    Sorry, ik weet niet wat je er aan kan doen... ik vergeet mijn dromen meestal, dus haal het ook niet door elkaar met het echte leven.


    You are beautiful, you are love.

    Heb ik ook weleens. Maar ik onthoud het vaak niet precies meer, zodat ik het ook niet kan vertellen aan mensen.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het betekent waarschijnlijk dat je terug naar jezelf moet gaan. Je loopt jezelf voorbij en je wilt té veel dingen tegelijk waardoor je het allemaal niet meer kunt volgen of aankunt, waardoor je idd in je dromen allerlei dingen gaat doen, aangezien je niet kunt/wilt rusten omdat je zo veel moet doen. Probeer wat rust in de chaos te scheppen en neem je voor dat wanneer je gaat slapen je álles loslaat van die dag.
    Er is altijd een reden dat zoiets gebeurd in je dromen en mij lijkt het het logischt dat dit misschien wel een van de redenen is. Ik vind het echt rot voor je want ik weet serieus hoe kut dat is. Maar dit is iets wat jij in jezelf moet oplossen, hoe moeilijk dat misschien ook klinkt op dit moment als je geen idee hebt waardoor hebt komt.

    Maar meestal gebeuren zulke dingen, omdat je dan onbewust door jezelf terug op de plaats geroepen word, omdat het anders niet goed meer met je gaat.

    Succes met alles en ik hoop dat je eruit komt (flower), maar dat zal vast wel!

    [ bericht aangepast op 24 nov 2010 - 17:24 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    nope, maar ik heb soms wel dat als ik droom, dat ik dat de volgende dag mee maak.(cat)


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb ooit een keer gedroomt dat ik wakker werd. (cat)


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    Ik heb ooit een keer gedroomt dat ik wakker werd. (cat)

    Hahah, da's vaag, joh. Ik droom ook weleens dat ik droom :') En dan schrik ik twee keer wakker x)


    "I shut my eyes in order to see.'

    -Crime & CORPSE Buhh dat is vervelend D:!


    Wie du mir, so ich dir.

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Hahah, da's vaag, joh. Ik droom ook weleens dat ik droom :') En dan schrik ik twee keer wakker x)

    2 keer het knopje van je wekker zoeken? : D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Crime schreef:
    (...)
    2 keer het knopje van je wekker zoeken? : D

    Nah, soms 'droom' ik wel dat ik de wekker uitdoe. Tenminste, dan is 't net alsof ik droom. En dan word ik wakker, staat de wekker uit en ben ik te laat. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    (...)
    Nah, soms 'droom' ik wel dat ik de wekker uitdoe. Tenminste, dan is 't net alsof ik droom. En dan word ik wakker, staat de wekker uit en ben ik te laat. :Y)

    Lekker dan. :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    omg.. da heb ik ook soms wel... maar niet zo erg als jij... ik ga hier ook tips vandaan halen. In ieder geval wens ik jou al veel succes(flower)