• Ik moet voor school (nederlands) boeken gaan lezen. Ik vind lezen helemaal niet erg maar het probleem is dat het literatuur moet zijn.
    Nou weet ik niet precies wat daar onder valt maar vast geen Twilight en Harry Potter boeken. Ik vind lezen heel erg leuk maar weten jullie ook boeken die leuk zijn en onder literatuur vallen?
    Alvast bedankt!!
    (flower)


    Be yourself, life is too short, to be somebody else...

    Lange dagen - Pia de jong


    You are beautiful, you are love.

    Patrick Süskind - het parfum, de geschiedenis van een moordenaar.
    Die heb ik moeten lezen voor boekbespreking en was wel een goed boek.
    Het is een beetje langdradig maar het is een uniek verhaal.
    er is ook een film van dus die kan je ook kijken :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Hoort Dirk Bracke daar bij? Zojaa, geweldige boeken (': Zeker eens lezen; Blauw is bitter is m'n favoriet...


    I didn't hit you, I just high-fived your face. (':

    Ik heb nu van mijn boekenlijst van Willem Frederik Hermans: De donkere kamer van Damokles.
    Hoorde van mensen die een hekel hebben aan lezen dat het een ontzettend goed boek is! Moet ik nog maar even achter komen dan..


    JDN.

    woeste hoogten van emily bronte is zeker literatuur, maar ik kan het niet aanbevelen.
    Het is zo ouderwets geschreven dat je uren aan het eerste hoofdstuk leest en het dan opnieuw leest omdat je alles al vergeten bent wat er gezegt is, omdat het zo traag en ingewikkeld leest.
    Ik wilde dat boek echt héél erg graag lezen, omdat ik er al heel erg veel van gehoord had, maar ik heb het uiteindelijk opgegeven en de originele verfilming gehuurt uit de bib


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Voor Nederlands?
    Giphart, Mullisch, Van Dis, Wolkers, Reve, Claus...
    Maar heb je geen leeslijst?


    I am an idiot, I move.

    Meestal moet je dan boeken lezen van Nederlands schrijvers.
    Probeer Het Diner van Herman Koch.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Tanzdiktator schreef:
    Harry Mulisch - De Ontdekking van de hemel. PS; je spoort niet als je daar aan begint :'D


    dat is niet netjes, wat als mensen dat boek lezen dat scheld je ze als het ware uit


    (Be)lieve in (you)rself

    xBREATHLESSx schreef:
    woeste hoogten van emily bronte is zeker literatuur, maar ik kan het niet aanbevelen.
    Het is zo ouderwets geschreven dat je uren aan het eerste hoofdstuk leest en het dan opnieuw leest omdat je alles al vergeten bent wat er gezegt is, omdat het zo traag en ingewikkeld leest.
    Ik wilde dat boek echt héél erg graag lezen, omdat ik er al heel erg veel van gehoord had, maar ik heb het uiteindelijk opgegeven en de originele verfilming gehuurt uit de bib

    Dat is gemeen voor de schrijver en de mensen die het wel graag lezen!


    Ik ben gemeen xoxo

    oe dan denk ik gelijk aan het boek:
    Help me Mammie. Een psychothriller van Thompson Carlene.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.