• Om te beginnen wist ik niet goed waar ik dit moest bijzetten, maar omdat het vooral met school te maken heeft, zet ik het maar hier bij. En ten tweede: bedankt als je dit helemaal wilt lezen, maar het moet er allemaal even uit.

    We hebben dus dans bij L.O. (turnen dus) Zitten er een paar kleuters van mijn klas al voor te beginnen 3 weken te zagen over welk liedje we gaan nemen, om toch om de 10min. te veranderen van beslissing. En plots hebben ze vorige week donderdag (we hebben elke donderdag 2 uur L.O.) dat IK maar een dans moest verzinnen, de muziek kiezen, en het volgende week (afgelopen donderdag dus) maar aan hen moest leren.
    Nu, in principe had ik daar geen probleem mee, want ik volg nu toch al 7 jaar dansles, dus dat was nog niet het einde van de wereld. Zoals gezegd heb ik dus een dans en liedje gekozen en uitgevonden. Dus ik zette het liedje op mijn iPod en bracht die donderdag mee naar school. Het stond afgelopen donderdag op punten, dus ik móést die dans hen aanleren op ongeveer een uur.
    Maar natuurlijk heb ik weer zo een jkfh#iuhf@ihjhf!!éj"çzh"fuzf! klas dat ik op een gegeven moment maar aan 4 mensen (van de 20!) zat uitleg te geven. Nuja, om op het punt te komen. 1 iemand van mijn klas deed dus niet mee (omdat ze last heeft van haar weetikveelwat), dus zij zat aan de radio waar mijn iPod was aan aangesloten. Tot daar geen probleem. Tot natuurlijk die kleuters van mijn klas daar gingen bij zitten. Zaten ze daar continue: "Kan het niet op dat liedje van Usheeeeer?" Dus ik antwoordde -normaal!- van "Nee, ik heb een dans op dit liedje. Dus zet het gewoon terug op." Natuurlijk duurde dat weer 5min. eer dat ze het liedje hadden "gevonden" en terug aan zette.
    Maar wat ze blijkbaar dus ook hebben ontdekt is dat er foto's op mijn iPod staan. Nou even uitleg over die foto's. Wat stond er allemaal in mijn iPod. Foto's over: Tokio Hotel -ja, ben nou eenmaal fan, Justin Bieber -van de tijd toen ik nog "heavy" fan was (!!), vrienden, familie, verjaardagsfeestjes, nieuwjaar,... Maar die foto's staan er al zeker 1,5/2 jaar op ofzo. En ik zal jullie uitleggen hoe dat komt. Al die foto's stonden dus ongeveer 1,5/2 jaar geleden al op mijn iPod. Maar toen waren plots ALLE foto's van mijn laptop weg, dus stonden die alleen nog maar op mijn iPod! Dus heb ik die er op gelaten, dus staan die er nu nog steeds op. Ik kon ze niet zomaar weg doen, omdat daar foto's opstaan die wel veel voor me betekenen. (vb. dat nieuwjaarsfeestje enzo) Dus kon ik niet de foto's dat ik weg wou hebben er zomaar af doen, anders ging al de rest óók weg.
    Hebben ze de foto's (en vooral natuurlijk die van Tokio Hotel en Justin Bieber) ontdekt, zaten ze dat door heel de klas door te geven en me er mee uit te lachen. Zelfs dàt vond ik dan nog niet erg. Dat ze maar lachen, kan me toch niks schelen. Ik luister naar wat ík wil, en zij weten ineens niet wat er met die foto's op mijn laptop aan de hand was.
    Maar zaten we op school tijdens informatica en ging een vriendin op Facebook. Zagen we dan 2 van die kleuters over mij gewoon zaten te roddelen! En hun reacties waren dan zo'n reacties van "ANIMALEEE!" "TOKIO HOTEL <3" "JUSTIN BIEBER!" "Eeh ma ge kon nog goe dansen hé, comme les flamands!" (flamands= de Vlamingen) "Ze moet ni de chef over ons spele ze!" (de chef= de baas)
    Maar dat was wel de druppel die over de emmer liep. Ze moeten niet zomaar over mij gaan roddelen als ze ineens niet weten waarover het gaat! Dus heb ik er maar op gereageerd dat ik dit alles kan zien, dat ze er niets van af weten, en dat ze vooral niet stoer zijn om dat allemaal op facebook te zetten.
    Maar nu ben ik echt pissed. Ze weten niks van wat er allemaal echt aan de hand is, en hebben geen enkel recht om zo over mij te roddelen. Ik móést les geven, ik dééd nog moeite om een dans en alles te verzinnen, was het nog niet goed. Nouja, de leerkracht zag het ook, dus kregen die dat niet mee deden veel minder punten. Maar serieus, dat ze dan nog zo laf zijn om het niet in mijn gezicht te komen zeggen. In de klas lief en vriendelijk zijn, en achter mijn rug me zwart maken en over mij roddelen. Dat vind ik echt kinderachtig.

    Bedankt als je dit hebt gelezen. Maar ik weet gewoon even niet meer wat ik moet doen, en het moest er allemaal even uit.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Wow gek, wat een k.. kinderen zeg!
    I mean, je luister toch naar de muziek die je zelf wilt horen?
    En wat boeit het dat iemand fan van iemand is.
    Bij ons in de klas is dat niet zo, ik en mijn vriendin plakken heel onze agenda vol met plaatjes van Justin Bieber. Met cultuurvakken hebben we zelfs een poster over hem bezig, en onze klas heeft er geen problemen mee ofzow. Wel ooit zeiken erover, maar niet echt heel bot doen enzow.

    Kus.
    (K)


    <3

    Toronto schreef:
    Wow gek, wat een k.. kinderen zeg!
    I mean, je luister toch naar de muziek die je zelf wilt horen?
    En wat boeit het dat iemand fan van iemand is.
    Bij ons in de klas is dat niet zo, ik en mijn vriendin plakken heel onze agenda vol met plaatjes van Justin Bieber. Met cultuurvakken hebben we zelfs een poster over hem bezig, en onze klas heeft er geen problemen mee ofzow. Wel ooit zeiken erover, maar niet echt heel bot doen enzow.

    Kus.
    (K)

    Zat ik maar in jouw klas.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Hmm wat vervelend zeg.. bij mij weten ze iig allemaal dat ik gek ben van Queen, maar dat vind iedereen wel stoer ;P .
    In ieder geval vind ik dat je er heel goed mee omgaat door er gewoon schijt aan te hebben.
    Mag ik vragen in welk jaar/hoe oud je bent?


    ars moriendi

    Wat een rot klas.
    Sterkte ermee!
    <3


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Mercury schreef:
    Hmm wat vervelend zeg.. bij mij weten ze iig allemaal dat ik gek ben van Queen, maar dat vind iedereen wel stoer ;P .
    In ieder geval vind ik dat je er heel goed mee omgaat door er gewoon schijt aan te hebben.
    Mag ik vragen in welk jaar/hoe oud je bent?

    4de middelbaar, 15 jaar.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~

    Ik zou echt naar uw titularis of leerlingenbegeleider gaan. Bij mij hebben ze ook foto's getrokken van mij en gewoon achter menne rug zitten te roddelen. Ik ben dat gaan zeggen en dat meisje die die foto erop gezet heeft + geroddeld heeft moest die er 's morgens om 9 uur in het secretariaat afhalen en achteraf kreeg die nog strafstudie. Die is dus wel echt serieus aangepakt geweest.

    Al vind ik het wel goed dat ze minder punten hebben gekregen. :3


    Let the Night embrace you

    Dat vind ik er echt over gaan Ö Dat zouden ze bij mij niet moeten proberen! Nou ja, dat hebben ze wel gedaan, in het 1e en 2e middelbaar, maar nu niet meer..


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Lacie schreef:
    Ik zou echt naar uw titularis of leerlingenbegeleider gaan. Bij mij hebben ze ook foto's getrokken van mij en gewoon achter menne rug zitten te roddelen. Ik ben dat gaan zeggen en dat meisje die die foto erop gezet heeft + geroddeld heeft moest die er 's morgens om 9 uur in het secretariaat afhalen en achteraf kreeg die nog strafstudie. Die is dus wel echt serieus aangepakt geweest.

    Al vind ik het wel goed dat ze minder punten hebben gekregen. :3

    Ben ik ook van plan.


    Moonshine, take us to the stars tonight ~