• nou, iedereen kent ze wel op Q.: mensen die eerst een heel zielig topic aanmaken van 'nou ik ga weg blahbalhblah' en die shit, en een week later hebben ze een andere account, om te zien hoeveel mensen hem/haar missen. zoiets is toch zielig?! xD voor hen heb ik een site: www.search-a-life.com


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik denk dat jij een leven moet gaan zoeken, want die heb je volgens mij niet als je je hier druk om maakt 0.-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Ik denk dat jij een leven moet gaan zoeken, want die heb je volgens mij niet als je je hier druk om maakt 0.-


    stiekem vind ik dit een geniale opmerking xD


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    tja..
    Moeten die mensen zelf weten, ik ben er niet zo mee bezig.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik moet zeggen dat die mensen mij ook wel eens irriteren, maar ik probeer ze ofwel te ontmaskeren ofwel te negeren :P


    Life is hard and then we die

    Link werkt niet.
    Maar wel beetje zielig ja.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    uiteraard ga ik nog op die link klikken ook -.-
    Maar,,er komt geen interessante pagina? Enkel 'NOT FOUND' :(


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Arrgg dan hebben ze aandacht tekort ofzow?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    volgens mij zou jij een goede medewerker zijn voor de stivoro

    héééééé je link werkt niet (cool)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben weg omdat ik dat voor mijn veiligheid moet doen. Dus ik hoef geen leven te doen of wat dan ook. Ik vind het raar dat je vind dat ze gelijk zielig doen blablabla. Waarom ik nu op Quizlet ben? Omdat ik even de laptop van mijn broer heb.


    your eyes are like stars in the night.

    PUKKELxDING schreef:
    Ik moet zeggen dat die mensen mij ook wel eens irriteren, maar ik probeer ze ofwel te ontmaskeren ofwel te negeren :P


    ik ook.meestal negeren


    "Ignite, my love. Ignite."