• Nou, het was een beetje vies, maar verder was het een leuke film. Hij heette 'Fucking Amal', een Zweedse film. Wat vinden jullie nou van openlijk homoseksueel zijn? Ik persoonlijk vind dat het gewoon moet kunnen (:


    "Let them eat cake!"

    Niets mis mee, ik vind het juist vreselijk als mensen twee homo's of lesbo's aan gaan wijzen en zo dom gaan kijken en zo.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    kan gewoon:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik vind het een nogal onnodige vraag aangezien het normaal is.Man vraagt dat ook nooit over heteroseksualiteit
    Niet tegen jouw maar in het algemeen.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ieder z'n ding denk ik dan :'D


    -

    Haha. Die film keken wij ook. Ik vind het niet erg.


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Exercitus schreef:
    Ik vind het een nogal onnodige vraag aangezien het normaal is.Man vraagt dat ook nooit over heteroseksualiteit
    Niet tegen jouw maar in het algemeen.


    Nee idd, maar hier ging de film over, en ik vroeg het me dus af. Want iedereen zat zo te zeggen van bah wat vies. En ik vind dat dat niet hoeft.


    "Let them eat cake!"

    Niks raars aan. Ben namelijk zelf bi. En dat weet ik zeker dus ik hoef geen reacties als het is puberteit etc. En ik ben er ook gewoon voor uitgekomen


    behind very angel is a demon

    Als je homoseksueel/lesbisch bent vind ik dat je je er niet aan mag ergeren als mensen je scheef aankijken. I mean, als ik homo's zie zoenen, dan denk ik dat ik ook kijk van 'wtf'. Maar, ik vind het ook heel erg geweldig dat ze durven zijn hoe ze zijn, misschien kunnen we er gewoon beter van leren. En ik heb nergens iets tegen. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Exercitus schreef:
    Ik vind het een nogal onnodige vraag aangezien het normaal is.Man vraagt dat ook nooit over heteroseksualiteit
    Niet tegen jouw maar in het algemeen.

    Blijkbaar is het niet normaal, anders zou er niet zoveel gedoe zijn rond deze dingen. :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Exercitus schreef:
    Ik vind het een nogal onnodige vraag aangezien het normaal is.Man vraagt dat ook nooit over heteroseksualiteit
    Niet tegen jouw maar in het algemeen.

    I agree


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Volgens mij heb ik die film ook gezien! Heette die hoofdpersoon Agnes? Of iets in die richting?
    Ik vond die film zelf best wel vaag eigenlijk. Maar homoseksualiteit vind ik gewoon heel normaal. Ik bedoel, als dat iemand gelukkig maakt, moet diegene het zeker doen. (:

    Haha ik wist dat het Fucking Amal was. Die heb ik namelijk ook met school gezien. Goeie film, ondanks dattie enorm vaag was. Het werd eens tijd dat iemand eens een liefdesfilm maakte die niet hetero was.


    No growth of the heart is ever a waste

    Exercitus schreef:
    Ik vind het een nogal onnodige vraag aangezien het normaal is.Man vraagt dat ook nooit over heteroseksualiteit
    Niet tegen jouw maar in het algemeen.

    Jíj vindt het normaal, ja, maar er zijn nog zoveel mensen op de wereld die het nog steeds als iets smerigs zien.
    En idd, ieder z'n ding :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik accepteer het gewoon.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Dat moet kunnen :Y)
    Ik heb 2 tantes die lesbisch zijn,en dat zijn echt geweldige mensen :Y)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'