• Over een halfuur -4 uur- krijgen we te horen waar het WK van 2018 wordt gehouden.
    Dus in Nederland - België, Engeland, of in Spanje - Portugal.
    Wat hopen jullie? (krul)


    UITSLAG: Rusland en Krater (Weet ik veel hoe je het schrijft)

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 17:10 ]


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    had nog liever duitsland gewild

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 16:51 ]


    Life is bigger It's bigger than you And you are not me

    Wauw, zeker geen omkoping! 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Flut Russia, hahaa ik wilde het wel in Hollandia. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Het is Rusland geworden.
    Maar ik wilde Nederland/België. Het is hartstikke nice al die dure voetballertjes hier enzo. En alle fans -> goed voor de economie
    .


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    jezus , het WK in 2022 is naar Qatar gegaan , echt , waar mensen zich mee bezig houden , dat is nog meer dan een decennium te gaan..


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    In ieder geval is het EK van 2016 wat dichterbij. Frankrijk. Allen daarheen!


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    haha 8D


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Frankrijk, okee daar ben ik bij.
    Alleen jammer dat Argentinië niet in Europa ligt? (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Messiah schreef:
    Frankrijk, okee daar ben ik bij.
    Alleen jammer dat Argentinië niet in Europa ligt? (krul)

    Tegen dan zijn de continenten weer vervormt en is Argentinie tegen Portugal komen plakken en hebben ze maak besloten om Argentinie ook een Europees land te maken. Was dit een beetje geloofwaardig om je blij te maken? (:


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    XAVI schreef:
    (...)
    Tegen dan zijn de continenten weer vervormt en is Argentinie tegen Portugal komen plakken en hebben ze maak besloten om Argentinie ook een Europees land te maken. Was dit een beetje geloofwaardig om je blij te maken? (:

    Doe dan Argentinië aan Nederland vastplakken en dan besluiten we om er één land van te maken en allen Nederlands te praten en dan speelt Leo gewoon lekker voor het Nederlands elftal! :9~


    Hope goes lost but never dies.

    En wéderom gaat Fifa voor het geld. Klote organisatie, verpest het hele voetbal.


    ars moriendi

    Messiah schreef:
    (...)
    Doe dan Argentinië aan Nederland vastplakken en dan besluiten we om er één land van te maken en allen Nederlands te praten en dan speelt Leo gewoon lekker voor het Nederlands elftal! :9~

    en dan wringt Spanje zich tussen Portugal en Frankrijk tussenuit en komt het aan Belgie hangen en dan worden we Spangië ofzo en speelt België misschien ooit nog eens mee in een E- of WK


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    XAVI schreef:
    (...)
    en dan wringt Spanje zich tussen Portugal en Frankrijk tussenuit en komt het aan Belgie hangen en dan worden we Spangië ofzo en speelt België misschien ooit nog eens mee in een E- of WK

    Haha inderdaad! Spangië en Argenland. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    XAVI schreef:
    In ieder geval is het EK van 2016 wat dichterbij. Frankrijk. Allen daarheen!

    dan ben ik 19 meschien kan ik daar dan wel heen=)
    ik heb nu al de haat aan rusland(6)(duivel):@(A)


    Shoganai i ne~