• Ik heb morgen een mondeling examen van Frans. Op zich is het niet moeilijk, maar wij moeten 2 verhaaltjes vertellen over iets dat we meegemaakt hebben, maar ze moeten niet echt gebeurd zijn, en de rest van de klas moet dan raden of die verhaaltjes echt of niet echt zijn.
    Maar nu komt dus het probleem, ik heb écht geen enkel idee welke verhaaltjes ik moet vertellen, maar ze moeten wel geloofwaardig zijn! Dus als je hier een ervaring die je ooit had wil neerzetten ofzo, grijp vooral je kans ;d of als je gewoon een leuk verhaaltje weet, het moet niet echt met jou gebeurd zijn ofzo. (:

    - Elk verhaaltje moet wel 1 minuut duren, btw, of het mondeling in totaal moet 2 minuten duren.
    - Alvast hartelijk bedankt!
    (cat)

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 13:43 ]


    None but ourselves can free our minds.

    Je kan toch ook gewoon doen alsof het echt gebeurd is?

    Weten zij veel :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Een goede vriend van je is heeft afgelopen week een ongeluk gehad met zijn scooter. Hij moest uitwijken voor een fietser, en toen viel hij. Hij botste tegen de stoeprand, een lantaarnpaal en hekken.
    Nu heeft hij een gekneusde pols, een gebroken been, zware hersenschudding en zijn bekken zijn gebroken.
    Aan zijn bekken moet hij worden geopereerd, en als dat niet goed gaat, kan hij voor de rest van zijn leven verlamd raken. Zijn operatie is aanstaande donderdag.

    -Echt gebeurd btw, en de operatie is geslaagd(nerd)-


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    Een goede vriend van je is heeft afgelopen week een ongeluk gehad met zijn scooter. Hij moest uitwijken voor een fietser, en toen viel hij. Hij botste tegen de stoeprand, een lantaarnpaal en hekken.
    Nu heeft hij een gekneusde pols, een gebroken been, zware hersenschudding en zijn bekken zijn gebroken.
    Aan zijn bekken moet hij worden geopereerd, en als dat niet goed gaat, kan hij voor de rest van zijn leven verlamd raken. Zijn operatie is aanstaande donderdag.

    -Echt gebeurd btw, en de operatie is geslaagd(nerd)-

    Oh, dankjewel :3
    & gelukkig dat de operatie geslaagd is! :'D


    None but ourselves can free our minds.

    Desecrate schreef:
    Je kan toch ook gewoon doen alsof het echt gebeurd is?

    Weten zij veel :'D

    Ben ik ook van plan hoor, maar ik weet echt geen verhalen & ik heb geen inspiratie om eentje te verzinnen :X


    None but ourselves can free our minds.

    eugh, ik haat frans. Arme jij.

    Odile schreef:
    eugh, ik haat frans. Arme jij.

    Haha, ik haat het ook (nerd)
    en ik krijg het 4 uur in de week, en die leerkracht moet mij helemaal niet ;d


    None but ourselves can free our minds.

    Successful schreef:
    (...)
    Haha, ik haat het ook (nerd)
    en ik krijg het 4 uur in de week, en die leerkracht moet mij helemaal niet ;d