• De vraag is moet ik een oud verhaal dat ik waarschijnlijk dan wel wat zal bewerken op de site zetten als het over de personages van amika gaat?
    Er is wel een personage aan toegevoegd en er komen andere personen in voor natuurlijk maar de basis typetjes zijn er in zoals, Hedwig, Marie-Claire, ... enkel amika zelf is er niet in xD
    x

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 16:09 ]

    :S geen idee


    Shoganai i ne~

    lovexdestiny schreef:
    :S geen idee

    haha :P de vraag is natuurlijk zou het gelezen worden he

    Als je dat leuk vind..? Waarom niet?


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    vezz schreef:
    (...)
    haha :P de vraag is natuurlijk zou het gelezen worden he
    Eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel mensen zijn die een verhaal over de personages van Amika gaan lezen...


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    LALALALALA schreef:
    (...) Eerlijk gezegd denk ik niet dat er veel mensen zijn die een verhaal over de personages van Amika gaan lezen...

    Ja dat dacht ik ook maar ja als je jong bent dan vind je dat mss leuk xD dat was bij mij vroeger toch zo
    Ik moet trouwens wel zeggen dat er een personage aan toegevoegd is

    [ bericht aangepast op 5 dec 2010 - 16:03 ]

    REACTIES???

    Amika was in het begin wel leuk. Daarna werd het saaaai.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    Amika was in het begin wel leuk. Daarna werd het saaaai.

    Vond ik ook, maar het verhaal is enkel opbasis van de personages geschreve niet op basis van de gebeurtenissen in de serie

    vezz schreef:
    (...)
    Vond ik ook, maar het verhaal is enkel opbasis van de personages geschreve niet op basis van de gebeurtenissen in de serie


    Het zou wel leuk zijn. Maar ik denk niet dat Quizlet vol zit met Ketnet/Disney Channel lovers.^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Het zou wel leuk zijn. Maar ik denk niet dat Quizlet vol zit met Ketnet/Disney Channel lovers.^^

    mm dat is waar