• En viel bijna o.o' Gisteren was het gaan dooien en was alleen gesmolten enzo. En vannacht is het weer gaan vriezen en nu is het allemaal ijs geworden ._. Dus toen moest ik naar school schuifelen en was ik bijna te laat >.<

    Is het bij jullie ook allemaal ijs geworden?


    To live would be an awfully big adventure

    Ze zijn hier al een stuk of 3x langs geweest om te strooien


    La credenza è una medicina contro il timore

    Ja lol.


    Your make-up is terrible

    Ik ben nog nooit zo laat op school geweest (maar nog steeds niet te laat haha) en ik ging ook schuifelend over de stoep naar school.

    DaKrulliCode schreef:
    Ik ben nog nooit zo laat op school geweest (maar nog steeds niet te laat haha) en ik ging ook schuifelend over de stoep naar school.

    Ik normaal ook niet, haha. Maar ik ga altijd lopend naar school en heb de hele weg moeten schuifelen. Dus ik deed er ipv 5 minuten gelijk 10 minuten over.


    To live would be an awfully big adventure

    Jah. Ik was met de fiets (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik kwam halverwege het 2 uur binnen schuifelen want ik moest naar school lopen/kruipen/proberen niet te vallen en daarom aan mijn fiets vasklampen en dan schuift hij weer weg en dan val ik weer en dan glij ik van een drempel af en is mijn broek nat >.<

    ik ga altijd op de fiets naar school hahah, ik ging vandaag bijna op me bek :]
    hier is het ook ijs geworden(cat)


    T O K I O H O T E L < 3

    Lang leve mijn papa die mij brengt. _O_
    Maar ik presteer het altijd om niet uit te glijden op ijs, maar dan op een plekje waar geen ijs ligt te struikelen over mijn eigen poten ._.


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen