• Of Frankrijk ofzo.
    Want dan wil ik mee! Ik wil hem zo graag nog een keer zien maar natuurlijk heb ik weer geen vervoer. En normaal leg ik me er nog wel bij neer als er één van mijn favoriete artiesten niet komen naar België, maar hij is gewoon mijn lievelingszanger en is echt zo goed live!

    Toevallig iemand?


    Some people make the world special just by being in it

    Zeg dat het niet waar is hé!
    Eerst the Maine nu Enrique. ><


    We'll never be as young as we are tonight

    Hollander hiero! (doeg)
    haha sorry schattie. <3

    Hustler schreef:
    Zeg dat het niet waar is hé!
    Eerst the Maine nu Enrique. ><

    En gij zei tegen mij dat ik niet naar The Maine mocht luisteren, enkel naar All Time Low :'D héhe!
    Heeft u papa toevallig geen zin om naar Nederland ter rijden? Volgens internet is het 59 minuten naar Rotterdam en naar Brussel is het 1u en 6min ... (a)


    Some people make the world special just by being in it

    ILOVEZOE schreef:
    Hollander hiero! (doeg)
    haha sorry schattie. <3

    Of je kunt een omweg maken van Nederland, naar Antwerpen om met me te gaan shoppen en 's avonds te gaan naar het concert!! :'D Haha x


    Some people make the world special just by being in it

    ZACK schreef:
    (...)
    En gij zei tegen mij dat ik niet naar The Maine mocht luisteren, enkel naar All Time Low :'D héhe!
    Heeft u papa toevallig geen zin om naar Nederland ter rijden? Volgens internet is het 59 minuten naar Rotterdam en naar Brussel is het 1u en 6min ... (a)

    Love, I adore the maine. Dat was gewoon zodat jij geen afleiding zo krijgen. ;D
    Ik wil echt doodgraag naar een concert van hun. ><
    But I don't think so.


    We'll never be as young as we are tonight

    Hollander spreekt hier
    maar ik weet nog niet of ik ga
    eerst maar es nieuwe centjes verdienen met mn nieuwe job :P

    ook hier een nederlander die naar Enrique gaat haha.
    van me moeder WORD ik gedwongen om mee te gaan eigenlijk niet echt mijn muziek. Maar met wie moet ze anders xd.


    Live life like a raver.

    HE TANYA MAG IK NIET MEER MEE(huil)(huil)(huil)(huil)


    The soul needs autumn.

    O mijn god, ik mocht geen Enrique... omdat het op een maandag was. FML! Anders.. kon ik vast wel een omweggetje maken.


    Everything is worse without music.