• Ik was al de hele dag doodmoe en natuurkunde was mijn laatste uur, dus trok ik mijn capuchon ver over mijn hoofd, leunde tegen de muur aan en sloot mijn ogen. Ik was binnen no time vertrokken. Tot ik wakker werd door een lachende klas en een boze lerares.
    Ze haat me, hehe.
    Al moet ik toegeven dat het een heerlijke powernap was. Moet ik vaker doen :'DD

    Jullie al eens in slaap gevallen op school?


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Een paar keer bijna. Maar nooit echt helemaal.


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.

    Nja bijna. Vorig jaar een keer tijdens cultuur. En vandejaar tijdens natuur ook bijna. :')

    En ook eens tijdens de theorie van mijn rijexamen.

    Bij beeldende vorming, bij natuurkunde, Nederlands, Engels en ga zo maar door. Ja, ik ben vaak moe :Y)


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Jep.
    Wiskunde, en toen ik een kutdag had was ik bij duits in slaap gevallen.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Iedereen in mijn klas zegt van wel, tijdens Nederlands wat echt heel saai was, maar ik kan het me niet herinneren. :3


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    nee alleen keihard gaan gapen.

    Messiah schreef:
    Nog nooit dat het iemand opviel, maar soms verdenk ik mezelf ervan dat ik wel even geslapen heb. XD


    They fell in love, didn't they?

    RoseDestiny schreef:
    nooit op school:Y) wel bijna maar wel op scouting ik zat er op omdat het stom was xD iets met zenden het was zooo saai dat ik en mijn zus in slaap vielen. die meneer zag het niet eensxD


    Je zat op scouting omdat jij het stom vindt? .___.
    Explain.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Tijdens de pauze van LO ligt iedereen te slapen in de kleedkamers, lol :'D


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Volgens mij was je les interessant x'D

    Ik val altijd bijna in slaap tijdens chemie. 5e uur op vrijdag, heb je een vermoeiende week achter de rug.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Iedere keer dat het licht bij Esthetica uitgaan, dommel ik in. dat is maandag het 3e uur, het is er lekker warm en het enige licht is dat van de projector (:


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    vorige keer waren er 5 mensen uit onze klas in slaap gevalle tijdens hetzelfde vak, waaronder ik ook :')
    de leerkracht vond het dus niet beter om met een dikke atlas op haar tafel te slaan


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ooit tijdens Nederlands ook in slaap gevallen, en toen viel ik van mijn stoel X'D Het is wel lollig


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    1 keer gebeurt. tijdens geschiedenis! die vent is zo sloom. vooral als je hem het eerste lesuur hebt! de halve klas lag gewoon te maffen!! owja, en ook eens in godsdienst! tijdens medetatie oefeningen! tjh wat wil je dan xD


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.