• Heej lieve allemaal,
    wat doen jullie aan met de feestdagen?
    (kerst/nieuwjaar)
    Ik ga namelijk eind deze week shoppen voor
    feestkleren, maar ik weet niet precies wat ik wil.
    Iemand leuke ideeën?
    Laat maar zien/horen!
    _O_


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Gewoon, kleren waar ik me goed in voel :'D.
    Dus dat is gewoon iets, wat ik die dag uit de kast trek om aan te doen.. Ik ga niet iets speciaals kopen daarvoor (:


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Goh, nu ik die topictitel lees krijg ik een dejavu naar wat ik en een vriendin ooit zeiden: 'Voor kerst wil ik een vriendje.' In haar geval was het uitgekomen :']

    Ik heb iets uitgezocht wat ik persoonlijk wel mooi vind: een trui met een soort van ingevallen col (niet strak om de nek, maar wat meer richting de borst en daarop zit een soort van zwarte roos broche. Maar ja, ge moet er maar van houden. Ik kreeg mn oma iig redelijk jaloers.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet nog niet wat ik met kerst ga doen, maar waarschijnlijk blijven we thuis, dus dan ga ik geen moeite doen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik gaaan een rokje/kleedje wagen Wat me *kuchkuch* geweldig staat *kuchkuch* en een nerdbril waar ik dit weekend achterga (nerd)


    all I want is the taste that your lips allow

    Leuk jurkje?


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik denk een grijs jurkje die ik in de zomer in London heb gekocht. Ik ga toch niet echt naar buiten, dus het is niet zo erg als het een beetje koud is.
    Dit is hem btw


    There are several things that I have been doing wrong.

    Phantasm schreef:
    Gewoon, kleren waar ik me goed in voel :'D.
    Dus dat is gewoon iets, wat ik die dag uit de kast trek om aan te doen.. Ik ga niet iets speciaals kopen daarvoor (:

    ja, ik ook. simpel kan ook mooi zijn (=

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 20:36 ]


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    ik weet nog niet wat ik aan ga doen,
    als je niks weet kan je ook op polyvore kijken (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik pak denk ik gewoon iets uit de kast :'D Het is mijn familie maar tenslotte


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Een kleedje? (krul)
    of een mooie trui (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Kerstmis vier ik gewoon met het gezin in Munchen en met nieuwjaar ga ik uit, dan draag ik gewoon skinny jeans, all stars en een topje hoor (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Sniper schreef:
    Goh, nu ik die topictitel lees krijg ik een dejavu naar wat ik en een vriendin ooit zeiden: 'Voor kerst wil ik een vriendje.' In haar geval was het uitgekomen :']

    Ik heb iets uitgezocht wat ik persoonlijk wel mooi vind: een trui met een soort van ingevallen col (niet strak om de nek, maar wat meer richting de borst en daarop zit een soort van zwarte roos broche. Maar ja, ge moet er maar van houden. Ik kreeg mn oma iig redelijk jaloers.


    LMFAO xD

    Ik weet het nog niet 8D Ik ben niet goed in kiezen.


    Your make-up is terrible

    Je kan misschien hier naar outfits zoeken en dan in bepaalde winkels kijken of ze soortgelijke dingen hebben.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Met kerstavond ga ik naar mijn vriend, wat vet leuk wordt.
    Daar ga ik een zwart kleedje dragen.
    En op oudejaar ga ik ofwel thuisblijven ofwel nog naar een fuif. Ik zie wel.
    En dan zou ik dragen; Een leuk bloesje met een short met hoge taille. (zo tot aan je middel)
    Misschien zijn dat wat ideetjes (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right