• Ik mag dus mijn herkansingen voor wiskunde voortaan mét mijn wiskundedocent samen in een apart lokaal maken! Dan gaat ze me de vragen uitleggen :'D Serieus, God just blessed me!
    Iemand nog voordelen doordat ze aardig zijn tegen leraren? :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    XD handig voor die toetsen wiskunde XD(6)


    melig en vampier tegelijk XD

    nou vorig jaar hadden we een Engels docent en die liet mij alleen altijd de toets zien voordat we de toets maaktte.
    Het ging altijd zo:"Is deze toets te moeilijk of niet?" Ik pak de toets en ga alle vragen en antwoorden alvast uit m'n hoofd leren. LANG LEVEN FOTOGRAFISH GEHEUGEN!!
    "Nee hoor hij is goed". zeg ik dan en dan weet ik alvast alle antwoorden. En op m'n rapport gaf ze me ook een hoger cijfer dan dat ik verdiende volgens de computer(nerd)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik ben tegen alle leraren wel aardig, en voor mijn gevoel mogen ze me ook best wel. Sommige zwaaien zelfs op de gang, best wel genant eigenlijk :')


    Everything is worse without music.

    Jij hebt mazzel, joh! Maar ik heb een paar niet al te slimme leraren waar je gewoon de antwoorden uit kunt ontfutselen door vragen een beetje anders te stellen :Y)
    Maar zelf ben ik niet al te aardig tegen leraren, maar ook niet brutaal ofzo.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik ben wel gewoon aardig, maar hangt ook van de leraar af. Het helpt mij altijd wel heel erg als ik aardig ben


    What can I do?