• Ja, want ik ben al heel lang niet meer geweest. Alleen ik zit te twijfelen wat ik met m'n haar zal doen. Pony? Laagjes? Highlights?
    Ik weet het niet, dus kom maar op met jullie suggesties. En ik verf mijn haar NIET, NOOIT en NEVER. Begrepen?(duivel)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Kaal, dat wordt 'm. Joke.

    Ik vind laagjes altijd wel leuk, anders vind ik het zo plat vallen. :')


    Big girls cry when their hearts are breaking

    een pony?


    Dance like nobody's watching'

    DEREK schreef:
    Ik denk dat jij gewoon wat lichtere of donkere highlights moet nemen en aan de linkerkant een wat langere schuine lok/pony.

    Dan zie ik geen reet meer, dan moet het wel de rechterkant worden hahah.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik zou je haar laten opknippen (in laagjes dus)
    en dan een rechte pony doen die tot aan je wenkbrauwen komt


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Schuine pony in laagjes met wat leuke gekleurde highlights! -en dna om eens lekker gek te doen, pak je en plukje en dat verf je blauw, roze, of paars of zo x'D-


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    WhiteSmile schreef:
    Schuine pony in laagjes met wat leuke gekleurde highlights! -en dna om eens lekker gek te doen, pak je en plukje en dat verf je blauw, roze, of paars of zo x'D-

    Dat laatste is wel een koel idee, alleen dan laat ik dat eerst wel met spoeling of hoe dat ook heet doen, want als zo'n plukje me niet staat is het er binnen een paar dagen weer uit. ;d

    [ bericht aangepast op 12 dec 2010 - 16:16 ]


    *insert philosophical cringe expression here*

    Gaby moet een schuine bless, haar tot op schouders en misschien een bob-lijn? :'D


    Has no one told you she's not breathing?

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Dan zie ik geen reet meer, dan moet het wel de rechterkant worden hahah.

    Hahaha dat is ook goed, maar ik zou geen rechte pony doen als ik jou was en je haar deze lngte wel laten.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Laat een schuine pony knippen :'D


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.