• Ik schrijf al mijn forumberichten cursief. Ik vind het best irritant dat je telkens heel de tekst moet selecteren. -inderdaad, ik ben lui.-
    Zou het niet überhandig zijn moest je kunnen aanvinken: "Gehele tekst 'Cursief'/'Bold'/.."
    > Als je dan enkel déeltjes wilt selecteren gaat het ook, via de knop die we dus nu gebruiken.
    Én dan zou je kunnen aanvinken, als je de hele tekst in eenzelfde lettertype wil.
    En wat nóg fijner zou zijn, is dat het vinkje dat je de vorige keer hebt aangeklikt, blijft staan. Totdat je het weg doet, al is het 5 reacties erna.

    - Get it? Naja, het is enkel een uitbereiding voor Quizlet, en er zullen belangrijkere suggesties bestaan, ghehe. Maar het zou wel handig zijn, voor mij dan. Agree with it, of vind je me te lui? c:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Jaaa! Nooh, dat is niet lui...maar gemakkelijk. ;3

    Nou ik denk dat dat niet gaat, maarja ik kan het fout hebben.
    Want er verschijnen dus codes in je vakje als je die aanklikt. Ik neem aan dat dat niet automatisch kan gaan, dan moet Q bij elke pagina die je bezoekt gaan kijken of jij had aangevinkt of je een bepaalde code wilde hebben, áls je een reactie gaat schrijven.
    Je kan ook in het begin op de I klikken en dan tussen die en de [ /i] gaan schrijven.

    Eigenlijk vind ik het een beter idee als je een standaard lettertype kan instellen. Dat je zelfs in reacties op stories zo reageert.
    Alleen vind ik wel dat de kleurtjes niet standaard gebruikt mogen worden. :3


    Let the Night embrace you

    Omg!

    Soms wil ik maar één woord bijvoorbeld in het vet zetten, da's dan ook een heel gedoe, hé. Selecteren, oh wat een moeite.
    Hou gewoon alles zoals het is!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Je kunt ook CTRL+A induwen en dan selecteert die alles in een keer. ^^

    Ik vind het een beetje onnodig en zet je berichten dan níet schuin als het zo'n moeite is. o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Volgens mij is het heel moeilijk om te programmeren. En Ctrl + A indrukken duurt toch niet zo lang.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    1. ctrl + a
    2. Gewoon ervoor en erna typen, als je het blijft doen raak je eraan gewend, zoals ik.


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    1. ctrl + a
    2. Gewoon ervoor en erna typen, als je het blijft doen raak je eraan gewend, zoals ik.


    Hope goes lost but never dies.

    ik ben het er wel mee eens!


    Ivar Oosterloo.

    Weetje ik zou ook Calibri willen als lettertype;p


    Ivar Oosterloo.

    Lacie schreef:
    Eigenlijk vind ik het een beter idee als je een standaard lettertype kan instellen. Dat je zelfs in reacties op stories zo reageert.
    Alleen vind ik wel dat de kleurtjes niet standaard gebruikt mogen worden. :3


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    Het is maar een beetje moeite om te selecteren en anders doe je gewoon niets meer cursief. Is je probleem meteen opgelost. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Krullieees schreef:
    Nou ik denk dat dat niet gaat, maarja ik kan het fout hebben.
    Want er verschijnen dus codes in je vakje als je die aanklikt. Ik neem aan dat dat niet automatisch kan gaan, dan moet Q bij elke pagina die je bezoekt gaan kijken of jij had aangevinkt of je een bepaalde code wilde hebben, áls je een reactie gaat schrijven.
    Je kan ook in het begin op de I klikken en dan tussen die en de [ /i] gaan schrijven.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik ben gewend erop te klikken, dus ja.
    Het maakt me niet uit ;'D


    effort never betrays you