• Lay All Your Love On Me. <3

    Manon en Dominic zijn al jaren vrienden, maar de vader van Manon begint Dominic steeds minder te vertrouwen. Dominic wilt Manon niet kwijt en Manon wordt Door Skylar en Josh naar Dominic's ouders gebracht op verzoek van Dominic.
    Blijven Manon en Dominic bij elkaar of worden ze van elkaar gescheiden?
    Dominic Cooper is bekend van Mamma Mia! ^^


    Hallo dat is dus mijn nieuwe verhaal. ^^
    ik heb nog een paar rolletjes nodig..

    - Beste vriendin van Manon op school. YousraxJonas
    - Een vriendin van Dominic en Manon. DamonGirl
    - Meisje die Manon op het strand ontmoet. PeaceBieber
    - Het zusje van Manon.
    - Broer van Manon.
    - & Je mag zelf natuurlijk een rol bedenken. ^^

    Rol:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (Foto):
    Extra:

    Wil je een rol, neem dan alsjeblieft ook een abo!

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 14:55 ]

    Rol: Een vriendin van Dominic en Manon.
    Naam: Samantha Elena Tyler
    Leeftijd: 16 jaar.
    Uiterlijk (Foto): Samantha heeft lang blond haar met hier en daar een slag. Ze heeft groen/grijze ogen en dikke wimpers die haar ogen goed laten uitkomen.
    Extra: Ze houdt er niet van om kleding te hebben die uit de mode is en vind het leuk om jongens te spotten. Haar favoriete kleuren zijn groen en geel.

    Ik kom zo weer officieel online (A)

    [ bericht aangepast op 15 dec 2010 - 22:49 ]

    DamonGirl schreef:
    Rol: Een vriendin van Dominic en Manon.
    Naam: Samantha Elena Tyler
    Leeftijd: 16 jaar.
    Uiterlijk (Foto): Samantha heeft lang blond haar met hier en daar een slag. Ze heeft groen/grijze ogen en dikke wimpers die haar ogen goed laten uitkomen.
    Extra: Ze houdt er niet van om kleding te hebben die uit de mode is en vind het leuk om jongens te spotten. Haar favoriete kleuren zijn groen en geel.

    Ik kom zo weer officieel online (A)


    The rol is yours. ^^

    Rol: Meisje die Manon op het strand ontmoet.
    Naam: Lara Kruijf
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk (Foto): Lara, Heeft krullend blond haar dat net onder haar schouders uit komt. Ze heeft een hele eigen stijl en de ogen mag je zelf verzinnen [Is zwart-wit foto]
    Extra: Ze is gek op mode en wilt later graag iets met mode doen, ze haat het wanneer mensen iets over haar werk zeggen.


    Neem risico's

    Beste vriendin van Manon op school

    Naam: Yasmin
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (Foto): Ashely Greene
    Extra: Yasmin is een erg lief meisje. Verder is ze erg gek . Yasmin houdt ook erg veel van tekenen en muziek

    Rol: Broer Manon
    Naam: Matt Evans
    Leeftijd: 19Jaar.
    Uiterlijk (Foto): Matt
    Extra: Matt is heel beschermend over z'n zusjes en heeft een hekel aan z'n vader, hij woont daarom ook niet meer thuis. Matt weet dat Manon en Dominic niet zonder elkaar kunnen en staat daarom 100% achter z'n zus. Hij heeft ook een tijdje een relatie gehad met Miley Cyrus.

    ik doe zusje manon:

    Rol: zusje manon
    Naam: Anne Evans
    Leeftijd: 14 jaar
    Uiterlijk (Foto):Anne heeft Blond haar. een grijs/blauwe ogen. (dat was erg kort xD)
    Extra: Anne is erg Stil en verlegen. Ze is erg muzikaal en bespeeld de Piano en Gitaar, en ze zingt.


    --