• Ik ben altijd nogal onbeslist over mijn haar en toen dacht ik dat ik jullie,vanwege jullie fantastische meningen altijd -niet sracastisch-, maar eens om hulp zou vragen.
    Dus dit is mijn haar nu
    En nu twijfel ik welke van de volgende 3 kapsels ik zou nemen.
    #1
    #2
    #3
    #4


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ik vind je haar zo als je het nu hebt eigenlijk wel mooi :X


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    2

    1 of 2.


    If we're good, rumbleroar lets you ride around on his back. he's a lion. who. can. TALK.

    Ik vind die tweede wel vet. En die Hogwarts trui ook.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    1 of 2


    <3

    2


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ik ben verliefd op je trui, en eigenlijk zou ik geen een van de vier nemen, want dan zou je bijna altijd je haar moeten stijlen, en dan gaat je haar kapot :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    1 of 2, maar eigenlijk vind ik je huidige haar het leukst. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    1


    Love is in the Air, Jammer genoeg kan ik niet Vliegen

    Grizzly schreef:
    ik ben verliefd op je trui, en eigenlijk zou ik geen een van de vier nemen, want dan zou je bijna altijd je haar moeten stijlen, en dan gaat je haar kapot :)

    *T-shirt (': nee, het 1e kapsel had ik al eens en dat ging best goed, het is niet zo moeilijk om mijn haar plat te houden, het krult niet zo heel erg.

    @derest ; Ik vind mijn haar nu ook best leuk, maar ik heb het al zo lang & ik hou van afwisseling (':


    We're hiding behind skin that's too tough

    Pointless schreef:
    1 of 2.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    2 :')


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    2


    "I didn’t trip, I was just testing the gravity, and it still works"

    Square schreef:
    1 of 2, maar eigenlijk vind ik je huidige haar het leukst. (:

    Sierra is echt een dwalm op de foto. Maar je beseft toch dat het aan de ene kant heel "kaal" is.