• Nou, de titel zegt het al.

    Ik ga zoals elk jaar met mijn familie uit eten.
    Ook spreken we bij iemand af en gaan we (veel) cadeautjes uitpakken.

    De 3 dagen voor oud&nieuw ga ik altijd op vakantie en dit jaar ga ik naar Gent in België (iemand nog tips waar ik dan eventueel heen moet gaan? Restaurants? Leuke winkels?).

    Eerste kerstdag ga ik gewoon thuiszitten met m'n ouders en zus, lekker eten, etc.
    2e kerstdag ga ik in de ochtend naar m'n opa en oma, want dan is m'n oma jarig. 's Avonds ga ik uit eten met ouders en zus bij de Italiaan (zo lekker..)
    en Oud en Nieuw natuurlijk vuurwerk etc, en dan om een uurtje of 1/half 2 ga ik uit met wat vriendinnen in Amphion.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Weet niet.
    Met Kerstavond komen mijn broer, zijn vriendin en hun zoontje (Mijn schattige neefje :3) het bij ons vieren.


    I live for the applause, you will die for it.

    Eerste kerstdag kookt mijn vader heel uitgebreid, een 3-gangen menu, met allemaal lekkere dingetjes. En dan krijgen mijn broertje en ik cadeau's!
    Tweede kerstdag gaan we fondu'en.
    En met Oud en Nieuw ga ik waarschijnlijk naar Grou, met allemaal vuurwerk etc. :'D

    We gaan eerste kerstdag met opa en oma, oma en Raina, de vriendin van mijn Bro, gourmetten.
    En tweede kerstdag aan we naar de film. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Met mijn familie films kijken, veel cadeautjes uitpakken, lekker eten... =3

    3D schreef:
    We gaan eerste kerstdag met opa en oma, oma en Raina, de vriendin van mijn Bro, gourmetten.
    En tweede kerstdag aan we naar de film. 8D


    Dat is ook een leuk idee, naar de film gaan (Y)

    Eerste kerstdag gaan we van 11 tot 1 (of 2, weet ik niet meer) brunchen met de hele familie van mijn moeders kant en daarna gaan we naar mijn opa van mijn vaders kant (die zit in een bejaardentehuis, vandaar).
    Op tweede kerstdag ga ik gewoon lekker films kijken en met Oud&Nieuw weet ik nog niet wat we gaan doen (;


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Eerste kerstdag komen mijn 3 broers + aanhang hier en dan gaan we lekker eten. 's Avonds even kijken op stap ofzo.
    Tweede kerstdag ben ik alleen met mijn ouders en gaan we gouremetten, en 's avonds ga ik met een goede vriendin mezelf bezatten.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Eerste kerst gaan we naar mijn opa en oma. Dan zijn mijn oom, tante, neefje, broer en neptante er en dan mijn vriendje en ik. Dan gaan we heel veel eten en de mannen gaan drinken tot ze aangeschoten zijn en dan gaan we kaarten en nog meer eten.
    Tweede kerst ga ik naar mijn vriendje om daar te gourmetten.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Kerstavond; Cadeaus uitpakken.
    1ste kerstdag; Niets boeiends.
    2de kerstdag; Uiteten.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Eerste kerstdag waarschijnlijk gourmetten met me ouders, tweede kerstdag naar saaie familie en met oud en nieuw ga ik waarschijnlijk met een vriendin naar Amsterdam (A)


    dream, dare, fly!

    Eerste kerstdag:
    Standaard, op familiebezoek, dan gezellig de middag brengen met gezin en uit eten.

    Tweede kerstdag:
    Familiebezoek, en lekker uitgebreid thuis eten.. zo standaard.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Normaal komt mijn oma altijd, maar aangezien ze net een nieuwe vriend (:'D ik ben zoo blij voor haar!! Sorry, moest even) heeft wil ze daar liever de kerstdagen mee doorbrengen. Tweede kerstdag gaan we altijd naar familie toe, iedereen verzorgt een andere gang van het menu en eten maar! Altijd heel gezellig, het is een van de weinige momenten in het jaar dat ik mijn familie zie, aangezien ze zo ver weg wonen...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Geen idee,maar wat het ook is ik heb er nu al helemaal geen zin in.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    24 december ga ik misschien naar Diesel Disko, 25 december komen er mensen langs om kerst te vieren en 26 december doe ik niks, behalve leftovers van de avond ervoor eten en kerstkransjes eten ^_^


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg