• Hye!

    Ik ben degene die Rootless tree heeft geschreven. (Ook Ik ben de vriendin van Tom Kaulitz, Foundations en Greep naar geluk) Omdat ik heel graag en goed (ja, ik ontken het niet) schrijf, wil ik van Rootles tree een boek maken. Ik weet dat het geschift klinkt hoor, maar ik schrijf gewoon erg graag. Onlangs heb ik mijn verhaal aan mama voorgelezen & ze zei dat ik goed kon schrijven voor mijn leeftijd, maar dat ik nog moest groeien. Maar om verhalen voor leeftijdgenoten (12-16 ofzo?) te schrijven ben ik toch goed genoeg? Of niet? Ik wil echt jullie mening horen want daar zal ik mijn beslissing op baseren. Eens naar een uitgever stappen of toch nog niet? Help me!


    Lena x

    hoe oud ben je?


    Je moet worden wie je bent.

    je kan goed schrijven jaah ^^ (A)

    jaaa.
    maar gaat die over th?
    want kweet niet of dat zomaar mag? maar als ze het doen, zal ik het zeker kopen ^^

    hoe oud ben je?



    Binnen een maan word ik vijftien ^^

    jaaa.
    maar gaat die over th?
    want kweet niet of dat zomaar mag? maar als ze het doen, zal ik het zeker kopen ^^



    Ik weet het niet echt ^^ Maar als ik hem op Quizlet zet, zal ik denk ik TH-namen gebruiken en om naar de uitgeverij te sturen gewone namen. (Een nieuwe band uitvinden ofzo ^^)

    je schrijft wel goed.. maar waarschijnlijk vinden ze je bij een uitgeverij je nog te jong.. maar je kunt het altijd proberen


    Je moet worden wie je bent.

    (...)


    Ik weet het niet echt ^^ Maar als ik hem op Quizlet zet, zal ik denk ik TH-namen gebruiken en om naar de uitgeverij te sturen gewone namen. (Een nieuwe band uitvinden ofzo ^^)

    Ja, je mag hem namen niet gebruiken, ze gaan elke vorm van FF tegen ><


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    Ja, je mag hem namen niet gebruiken, ze gaan elke vorm van FF tegen ><




    Ja, weet ik! x D Als ik echt een boek zou uitgeven met hun namen ben ik er vrij zeker van dat ze het zouden lezen ^^ Spijtig dat het niet mag!

    (...)



    Ja, weet ik! x D Als ik echt een boek zou uitgeven met hun namen ben ik er vrij zeker van dat ze het zouden lezen ^^ Spijtig dat het niet mag!

    aLS JIJ HET UIT GAAT GEVEN GA IK HET LEZEN^^[/caps, I'm sorry.]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    (...)
    aLS JIJ HET UIT GAAT GEVEN GA IK HET LEZEN^^[/caps, I'm sorry.]



    HAHAHAHAHAHA OKÉ ;D

    Niks te jong, Als je denk dat je het kan, moet je het vooral proberen!!!! :D Echt hoor, zon kans heeft bijan niemand!! Als ik jou was zou ik hem 20 keer kopieren en naar alle uitgeverijen sturen die je je maar kan verzinnen! Echt waar hoor, Ik zou het echt doen, misschien lukt het nog ook
    En niet luisteren naar gemene mensuehj die zegen at je het neit in je hebt! Schrijven kan niet iedereen,en als je het kan, ben je heel bijzonder, dus grijp die kans en laat de andere maar zorgen maken of je nou een beetje te jong bent of niet. Wat maakt Leeftijd nou uit? Als je verhaal maar geweldig goed is :D Als ik the enthousiast ben moet je het zeggen, maar ik vind echt dat jonge talenten zoals jij hun kans moeten grijpen en niet naar anderen moeten luisteren. En als, en ik zeg nog als, er niemand geinterresseerd in je verhaal is, is er nog altijd Quizlet^^ Want Wij lezen je sprookjes graag? Of niet?


    Xxx(H)


    Nee, jou Kop is Kermis...

    Goed idee. Ik begrijp wat je bedoeld. Ik schrijf ook dolgraag, en iedereen zegt dat ik talent heb. Natuurlijk, ik ben nu nog maar 12 jaar, dus zó goed schrijf ik nog niet. maar mijn droom is om later een bekende schrijfster te worden! Dus maak er gewoon een boek van! En mijn zus heet ook lena x'D
    Sorry, dat moest ik er ff bij schrijven --"

    Stuur het verhaal gewoon naar een uitgeverij, als je het niet probeert word het nooit wat!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Leeftijd heeft nergens mee te maken;) Ik ga precies hetzelfde doen (zelf 15jaar). Ik schrijf al sinds mijn 7e en ik doe nu niets liever meer. Van mijn serie ga ik ook een boek maken, maar dan zonder TH;)

    Ik wens je suphaveel succes;)(H)

    xxx.Mo0n(K)


    I want my bloody cheese now!^^

    Er zijn veel meisjes die met 14 al een boek hebben dus ik vind dat je er gewoon voor moet gaan =]


    People who are meant to be together always find each other in the end.