• Ik word over 3 weken 16, en ik was mijn uiterlijk helemaal beu. Ik wil het afgelopen jaar, wat voor mij een heel zwaar jaar was en veel tegenslagen had en waarin ik heel veel over het leven en mijzelf heb geleerd, afsluiten. En dat doe ik met een metamorfose :3 Wat ik in de eerste instantie best eng vond, aangezien ik mijn stijl best heb omgegooid.
    Ik heb nieuwe kleren gekocht, ook kleren die ik een jaar geleden heb afgezworen, en die nu eigenlijk best vet blijken te staan. En ik heb mijn haren geverfd. Een vrij grote verandering, van donkerblond naar Mahonie bruin, zoiets. En het is supergoed uitgepakt, en ik heb er totaal geen spijt van.
    Yes bitches, it's the new and improved me. (:
    Als jullie een 'metamorfose' zouden ondergaan, wat wil je dan veranderen?

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 19:33 ]


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Uhmm, ik denk mijn kapsel, want ik ben tevreden met mijn kleur.

    [ bericht aangepast op 19 dec 2010 - 19:39 ]


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik ga binnenkort een keer mijn haar rood verven(cat)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ik heb m'n haar laatst ook geverfd (Spoeling) (: Van donkerblond naar espressobruin.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Dat is gewoon donkerrood. Haha.

    Maar dan zou ik mijn haarkleur veranderen


    Ik ben nooit dood tenzij je het wilt

    Ik ben al een metamorfose ondergaan. :')
    Mijn haar bijvoorbeeld was heel lang, midden van mijn rug en in juni liet ik er zeker een dikke 30 centimeter afknippen + blonde meshes. In oktober ging ik nog eens naar de kapper waardoor er nog meer van m'n haar af ging + kopere meshes. Nu is mijn haar dus tot aan mijn schouders..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Niets eigenlijk, ik ben best wel trots op mijn haar/kleding.


    Hope goes lost but never dies.

    Mijn kleding. Maar daar ben ik al mee bezig om dat te veranderen (krul)


    -

    Ik ook mijn kleding, en ik zou rood ipv blond haar heel vet vinden, maar ik durf niet :'S


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    ik wil mijn krullen langer, en wil het ofwel zwart ofwel rood ofzow :)
    en nog wat minder uit de zon blijven, en misschien een tattoo in mijn nek.
    en vaker hakken dragen (daar ben ik al mee bezig)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Ik wil niets meer veranderen. Ik ben al heel erg veranderd. Soms doe ik een spoeling in me haar voor afwisseling.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Joy, ik vind het echt heel knap van je dat je dit allemaal doet. Die kleur zal je echt prachtig staan. Ik verander steeds meer, maar ook steeds meer terug. Ik ben momenteel in een heel verwarrende periode dus nergens lijkt momenteel even een uitgang te zijn, maar die vind ik wel.


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Joy, ik vind het echt heel knap van je dat je dit allemaal doet. Die kleur zal je echt prachtig staan. Ik verander steeds meer, maar ook steeds meer terug. Ik ben momenteel in een heel verwarrende periode dus nergens lijkt momenteel even een uitgang te zijn, maar die vind ik wel.

    Thanx. (:
    Ik weet zeker dat je die uitgang wel vind. <3
    We moeten snel weer afspreken duuuuude Ö Daten in de kerstvakantie?


    Everything means nothing, if I ain't got you.