• Ik heb nog mensen nodig!
    Titel: Weet ik nog niet (A)

    Ik persoon (Rae) is 13 jaar oud, ze woont op Berry-Island een Amerikaans-engels en Nederlands Eiland.
    Dit eiland is het bijzonderste eiland in de wereld, hier leven de hoofd goden (waar inmiddels niemand behalve de berry inwoners meer in geloofd) De godin van de liefde, de god van de oorlog, de seizoenen godin en de elementen god. Hun trouwste mensen die hen helpen over de wereld te regeren komen ook van het Berry eiland, het zijn volbloed Berry kids, alle volgelingen zijn geslaagde mensen van East Berry High, de exclusieve middelbare school aan de oostkust. Rae is daar ingeloot en daar begint het avontuur.

    Rollen:
    - Mensen op Rae's school (Dit zijn grote en kleine rollen)
    Megan, Marietta, Laura, Avali, Samantha, Finn, Claire, Ciara

    Invullen:
    VoorNaam:
    Speciale naam**:
    Leeftijd (Tussen 11 en 18):
    Uiterlijk (plaatje/foto+Beschrijving):
    Karakter (In een paar woorden bijv. Bitchy, snel boos, arrogant):
    Likes:
    Dislikes:
    Familie:
    Tatoeage op schouder*:
    Titel?:

    *= De Tatoeage op het schouderblad is het merkteken van een volbloed Berry inwoner je hoeft er alleen neer te zetten wat voor het is dus bijv. een roos.

    **= Het is een soort doopnaam, het is gewoon een 2de naam maar het mag geen normale naam zijn zoals Elizabeth ofzo hij moet bijzonder zijn.

    XxX

    Nieuwe koekjes regel; Nu krijg je koekjes als je geen 14 of 16 bij de leeftijd invult (A)

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 14:33 ]


    Sterf niet voordat je dood bent

    Ja hoor ik ben al bijna klaar met het 1ste hoofdstuk maar ik heb nog steeds mensen en een titel nodig


    Sterf niet voordat je dood bent

    Mag ik nog wat mensjes bedenken? :9~ En voor titels kun je altijd in liedjes zoeken, doe ik ook vaak (nerd)


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Bedankt voor de tip en je mag nog wel wat mensen maken (het liefst onder de 15 jaar ik heb nog wat klasgenoten van Rae nodig dus)


    Sterf niet voordat je dood bent

    Ik zal er ook nog wel een paar maken. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Is goed :)


    Sterf niet voordat je dood bent