• Ja, en met 'onze' bedoel ik die van mij en mijn broer. Onze vader is er niet meer, en sindsdien moeten wij dus voor kadootjes zorgen. Anders deed mijn vader dat altijd en zei wat erin zat en konden we kiezen wie welk kadootje gaf. Nu geeft mijn ma dus een lijstje, maar het probleem is dat ze dat altijd vrij laat geeft én ze vraagt altijd vrij moeilijke dingen. Nu gaf ze dat lijstje midden in mijn examns. Dan heb ik dus geen tijd gehad. Dus ik heb dat lijstje bekeken en aan mijn broer gegeven met een paar suggesties om de paar op internet te bestellen dingen die erop stonden al te bestellen, zodat we toch iets hadden. Maar hoewel mijn broer ouder is, is hij echt sloom. Hij zegt dan gewoon 'jaja.' en gamet verder. ._.
    Aan hem had ik dus niet veel. Ik dacht dan dat we maar samen op jacht moesten gaan na mijn examens. Maar nu is mijn broer echt heel ziek. Ik heb vandaag nog een kleine poging gedaan om iets te vinden toen ik van school kwam, maar ik ben slecht te been en durf dus geen stap zetten in die klotesneeuw. Dus ik ben maar één winkeltje binnengegaan. Ik wist echt niet wat ik haar zou kunnen geven, behalve een boek, maar de boekenwinkel was hélemaal aan de andere kant van de 'boulevard'. Ik vertrouwde mezelf dus echt niet en wou geen risico lopen en ben meteen naar huis gegaan met lege handen. Maar mijn broer is nog steeds niet beter, en morgen moet ik naar de kinesiste (omdat ik dus slecht te been ben) en heb ik dus ook geen tijd. En als mijn broer morgen beter is, heeft hij óók geen tijd, want hij moet naar school. (hoge school, dus lange uren) En vrijdag is Kerstavond en dan zijn we uitgenodigd bij familie, dus rest ons enkel donderdag.
    Nu hebben we haar verteld dat we dus geen kado's voor haar hebben en vroeg mijn broer of ze het erg zou vinden om pas kado's met Nieuwjaar te krijgen. Ze zei van niet, maar ik zie haar echt al zitten met Kerst zonder kado's en dat vind ik zo zielig...!
    Ze zei ook wel een beetje geïrriteerd dat we moesten leren plannen en inventief zijn, dus volgens mij vind ze het toch een beetje jammer.
    En nu geeft mijn broer mij de schuld van alles.
    Hallo, schuldgevoel...


    - Gefeliciteerd als je dit allemaal leest. ö

    Edit: Er mag een slotje op, want het probleem is opgelost. Ik heb kadootjes kunnen vinden. (:

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 20:13 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ahh, kun je niet even internetshoppen :/?

    Atmosphere schreef:
    ahh, kun je niet even internetshoppen :/?


    Nee, ik heb geen eigen pc en de pc die ik mag gebruiken staat pal in de woonkamer, dus dan zou ze zien wat ik doe...


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Nee, ik heb geen eigen pc en de pc die ik mag gebruiken staat pal in de woonkamer, dus dan zou ze zien wat ik doe...


    Kun je dat dan niet doen als ze even weg is? Ze zal wel geen 24/24 in de woonkamer zijn?


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    bol.com??
    Daar bestel ik ook altijd cadeautjes als ik geen tijd heb (:
    Succes ermee ^^.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    jezus....

    dat kan je gewoon niet maken. ik heb een daimenten ring voor mama gekocht. maarja daar is het te laat voor.

    -denk- -denk-

    knutselen?

    Hingucker schreef:
    (...)

    Nee, ik heb geen eigen pc en de pc die ik mag gebruiken staat pal in de woonkamer, dus dan zou ze zien wat ik doe...


    Dan ziet ze in elk geval dat je aan d'r denkt?

    Dwaallicht schreef:
    Kun je dat dan niet doen als ze even weg is? Ze zal wel geen 24/24 in de woonkamer zijn?


    Ik wil niet vervelend doen, maar mijn ma is altijd thuis, want ze heeft geen werk en als ze net de keuken uitkomt kan ze het scherm zien, als ze de trap afkomt kan ze het scherm zien, en ik zit in een hoekje dus ik kan helemaal niet zien als ze eraan komt. ._.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Je moeder zal het heus wel begrijpen! Je broer en jij zaten in een lastige situatie waar niets aan te doen viel.
    Je broer is helemaal niet eerlijk tegen je, maar je hoeft je absoluut niet schuldig te voelen, meid.;) Het is niet jouw schuld! Probeer van Kerstmis te genieten en bedenk jezelf maar dat Kerst uiteindelijk niet om cadeautjes draait, maar om elkaar vergeven en samen zijn.;) En je hebt alles geprobeerd voor zover je kon!
    Sterkte ermee & als nog een fijne Kerst!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Misschien kun je een mooie kaart voor haar maken ofzo, of een gedichtje, zodat ze toch iets heeft met de kerst.
    En dan geef je haar echte cadeautje met nieuwjaar (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Dit is best lullig


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    loveprinses schreef:
    jezus....

    dat kan je gewoon niet maken. ik heb een daimenten ring voor mama gekocht. maarja daar is het te laat voor.

    -denk- -denk-

    knutselen?


    Zo'n ring hebben we haar voor haar verjaardag gegeven dit jaar, dus ja, om dat nog eens te doen... En inderdaad daar is het te laat voor.

    Ik was ook al aan het denken aan iets zelf maken. Toen ik nog al eens geen kado vond, had ik een gedicht voor haar geschreven om me te verontschuldigen en dat vond ze echt superlief. En ik heb laatst mijn idool getekend (hoewel ik daar niet echt geweldig in ben) en dat vond ze mooi, dus misschien kan ik haar idool ook tekenen? Maar dan moet ik eerst een goede foto vinden.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Zo'n ring hebben we haar voor haar verjaardag gegeven dit jaar, dus ja, om dat nog eens te doen... En inderdaad daar is het te laat voor.

    Ik was ook al aan het denken aan iets zelf maken. Toen ik nog al eens geen kado vond, had ik een gedicht voor haar geschreven om me te verontschuldigen en dat vond ze echt superlief. En ik heb laatst mijn idool getekend (hoewel ik daar niet echt geweldig in ben) en dat vond ze mooi, dus misschien kan ik haar idool ook tekenen? Maar dan moet ik eerst een goede foto vinden.


    Dat is wel een leuk idee, én origineel (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Hingucker schreef:
    (...)

    Zo'n ring hebben we haar voor haar verjaardag gegeven dit jaar, dus ja, om dat nog eens te doen... En inderdaad daar is het te laat voor.

    Ik was ook al aan het denken aan iets zelf maken. Toen ik nog al eens geen kado vond, had ik een gedicht voor haar geschreven om me te verontschuldigen en dat vond ze echt superlief. En ik heb laatst mijn idool getekend (hoewel ik daar niet echt geweldig in ben) en dat vond ze mooi, dus misschien kan ik haar idool ook tekenen? Maar dan moet ik eerst een goede foto vinden.



    dat moet je doen!

    Sunrise schreef:
    Dat is wel een leuk idee, én origineel (:


    Bedankt!
    Dan maar hopen dat ze morgen naar de winkel gaat ofzo, dan kan ik een foto zoeken zonder dat ze iets doorheeft. ^^


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Hingucker schreef:
    (...)

    Bedankt!
    Dan maar hopen dat ze morgen naar de winkel gaat ofzo, dan kan ik een foto zoeken zonder dat ze iets doorheeft. ^^


    ok even of-topic wat is haar idool. ik ga mee helpen zoeken!