• Morgen moet ik naar school voor de kerstviering, kerstmarkt en om onze rapporten te bespreken (om de beurt naar buiten gaan en dan je rapport met je titularis (= mentor) bespreken). En ik blijk echt de enigste te zijn die gestresseerd is en op voorhand dood gaat van nieuwsgierigheid.

    Krijgen jullie je rapport ook? Zijn jullie nieuwsgierig of kan het je niets schelen? Heb je je rapport al? Show me je resultaten! :9~

    Edit:
    Al die stress was dus nergens voor nodig. Ik had echt een goed rapport, maar mijn examens lagen altijd wel een stuk lager dan mijn dagelijks werk, dus nu weet ik niet of ik blij moet zijn.

    En die leerkracht Latijn is een sadist. Maakte hij me helemaal zenuwachtig door te doen alsof ik heel hard gezakt was, was ik 2% gestegen en had ik 94%. Lol.

    [ bericht aangepast op 23 dec 2010 - 17:31 ]


    Only losers can act the way you do

    Mijn rapport is niet eens compleet, omdat ik maar 5/10 toetsen heb gemaakt in mijn toetsweek. Ik blijf toch zitten, of er moet ineens een wonder gebeuren dat ik beter word.
    Succes met je besprekingen en zo =D!


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    ik heb me rapport al lang:Y) het was de beste van de klas o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb ongeveer hetzelfde als jou morgen, alleen geen kerstmarkt.
    Het zal niet echt fantastisch zijn, maargoed, ik geniet nu gewoon tot ik het krijg van mijn vrijheid.:9~


    effort never betrays you

    Ik heb morgen ongeveer hetzelfde. Eerst onze examens inkijken dan kerstmarkt en dan voor je rapport zelf en gemiddelde bij de titularis. Ik ben nu al zenuwachtig. Nederlands en Fysica zullen waarschijnlijk slecht zijn. Economie en Duits worden mijn beste, hoop ik toch ;p


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Ohmygaskarth schreef:
    Ik krijg pas een eind januari. Ik wil het ook niet echt krijgen (cat) Veel geluk in ieder geval !

    Muuh, ik sta nu 2 x een 8, 3x een 7, een 5, een 4, een 2 en heel wat zesjes. Niet echt fantastisch dus.. -a-.


    It's time to be happy again.

    Ik heb mijn rapport al twee weken. Maar ik weet me cijfers niet meer.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik krijg hem morgen maar mijn titularies heeft al gebeld.
    3buizen!:O
    Ik heb maar 52procent in totaal :S


    (A)


    I Love the two sweeties who invaded my life! Amelietje Born 26/11/2009 - Liam Born 16/02/2011

    k krijg m morge,..
    mr k weet n heel groot deel al omda t bij ond deels online staat op magister en omda k net n deel heb moge inkijke om te zegge of t klopt en t n beetje te bespreke met men mentor xd


    Only those who listen can hear

    Mijn cijfers zijn 24/7 te vinden online, maar wij krijgen wel een rapport en die hebben we nog niet gekregen. Alleen ik zal mijn tussenstanden wel even neerzetten.

    H3e
    Gd (godsdienst) 8.0 -> 8
    Ne (Nederlands) 7.0 -> 7
    Fa (Frans) 8.5 -> 9
    Du (Duits) 6.6 -> 7
    En (Engels) 8.4 -> 8
    Gs (geschiedenis) -- -> --
    Ak (aardrijkskunde) 6.1 -> 6
    Wi (wiskunde) 8.0 -> 8
    Na (natuurkunde) 7.0 -> 7
    Sk (scheikunde) 1.0 -> 1
    Bi (biologie) 6.0 -> 6
    Ec (economie) 7.6 -> 8
    Bv (bevo) -- -> --
    Lo (gym) -- -> --
    Tk (talentklas) 6.0 -> 6


    *insert philosophical cringe expression here*

    ik heb mijn rapport al, en je weet mijn cijfers ook al. :'D
    nouja ik zet ze er nog wel even neer.
    ik heb geen zin om alles op te schrijven, ik maak wel foto. :'D
    klik. 8D


    Life is a beautiful struggle

    Kingston schreef:
    ik heb mijn rapport al, en je weet mijn cijfers ook al. :'D
    nouja ik zet ze er nog wel even neer.
    ik heb geen zin om alles op te schrijven, ik maak wel foto. :'D
    klik. 8D

    Woah, nerd. Neehoor geintje. <3


    *insert philosophical cringe expression here*

    GabyDeUser schreef:
    (...)
    Woah, nerd. Neehoor geintje. <3

    ik doe vbmo basis, dat is onder mijn niveau, daarom dat ik ook zulke cijfers heb. :'D
    en hoe kom jij aan die 1 ? ;o
    doe je goed. :'D
    bij ons mogen ze niet lager dan een 3.0 geven. -wbw-


    Life is a beautiful struggle

    Ben mijne meteen de erste dag kwijt geraakt :O


    Believe In Everything Because Everything's Reachable

    Ik heb hen al een week. Mijn hoogste is een 9 en laagste een 5. x]


    Love is blind. That's why I don't see you.. </3