• het gaat om het verhaal : Every Hello Ends With a Goodbye.
    (geactiveerd)
    Ik kan helaas nog niet vertellen waar het over gaat (suprise, suprise) mischien dat je dat dus uit de rollen op kunt maken, en als je geluk hebt kies ik je uit als hoofdpersoon (baby)
    Ik heb dus rollen nodig, en als jullie zo lief willen zijn om me te helpen? (A)
    dit heb ik nodig:
    * Vriendin van Nick J. DamonGirl
    * vriendin van Joe J. JBee
    * Een evil persoon (graag een celeb) JonasPancake
    * Zusje van de vriendin van Nick Jessica4ever
    * 2 personen om met de broers op tour te gaan <----
    * je mag zelf ook nog een verzinnen
    <----
    vul in:
    wie:
    naam:
    uiterlijk:
    karakter:
    foto:
    houd van:
    haat:
    extra:




    Ik kies de beste, niet de eerste!

    [ bericht aangepast op 29 dec 2010 - 15:21 ]


    the end of the world in the night

    wie:Vriendin Nick
    naam:Siouxie (spreek je uit als sioexi) Jefferson
    uiterlijk:Ze is 1m 62, heeft een navelpiercing en staat vol sproeten.
    karakter:Siouxie heeft een hekel aan haar naam. Het liefst van al moeten vrienden haar Sissi noemen. Sissi is dol op lachen en haalt elke dag wel een grap uit met iemand. Je kan haar vertrouwen, want ze is slecht in liegen. Voor de rest is ze erg onhandig en onzeker. Ook al zou ze willen, Siouxie kan geen vlieg kwaad doen.
    foto:Siouxie
    houd van:Lachen, puppy's en Nick
    haat:Dierenmishandeling, ruzies en donkere steegjes
    extra:Siouxie is een vegetariër sinds ze 10 jaar was.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    wie: vriendin van Joe J.
    naam: Jennifer Myers
    uiterlijk: Jennifer heeft halflang bruin haar met wat slag erin. Ze heeft bruine ogen die ze vaak opmaakt met een laagje make-up. Ze is behoorlijk lang (1.78) Ze heeft een slank postuur en draagt altijd hakken en dan us ze dus nog langer.
    karakter: Jennifer haalt overal het beste uit. Ze heeft altijd lol en lacht vaak. Ze heeft een leuke lach en daar is Joe dus ook onderandere voor gevallen. Ze is heel lief en zou nooit iemand kwaad doen. Ze is goed te vertrouwen en kan heel goed geheimen bewaren. Ze kan goed luisteren als iemand een probleem heeft en praat zelf het liefste ook over haar eigen problemen. Jennifer houdt van gek doen en trekt vaak gekke bekken. Vooral in de auto als ze in de file staan. Verder is ze wel behoorlijk normaal.
    foto: Klik
    houd van: Joe, lachen, gekke bekken trekken, piano spelen, haar vrienden en familie.
    haat: Enge jongens, mensen zonder humor, mensen die ruzie maken met haar vrienden, bitches die denken dat ze beter zijn.
    extra: Jennifer komt uit een grote familie. Ze heeft 2 broertjes,Emmet en Sander. 1 Zusje, Cloë. En een broer, Jay.


    Have you ever wondered why we fall in love?

    wie: Een evil persoon (graag een celeb)
    naam: Aimee Jamie Tyler
    uiterlijk: Aimee heeft lang bruin haar dat hier en daar golft. Ze heeft bruine ogen waarmee ze heel vaak mensen weet te verleiden. Ze heeft een lengte van 1.73 en een slank postuur. Aimee houd ervan om haar lichaam te showen, want ze is er trots op.
    karakter: Aimee heeft een best wel groot ego. Ze denkt dat ze iedereen krijgt en stopt niet voordat ze het heeft. Ze doet zich eerst heel aardig voor en ze heeft een hele lieve glimlach waardoor het net echt lijkt. Als je haar eenmaal leert kennen kom je er achter dat ze eigenlijk heel anders is. Aimee is in het heden een actrice en probeert altijd haar medespeler te verleiden en heeft dan ook best wel veel beroemde vriendjes gehad. Door alle publiciteit die ze krijgt willen best wel veel mensen haar in hun film of serie hebben. Ze vind die aandacht natuurlijk geweldig. Aandacht is zegmaar haar drug.
    foto: Aimee
    houd van: Aandacht, Jongens
    haat: Mensen die denken dat ze beter zijn dan haar, mensen die haar haar zin niet geven.
    extra: Aimee was een zangeres die ooit met de broertjes op tournee is geweest. Ze is nu ook een actrice en speelt onder andere in Vampire Diaries?

    Zeg je het wanneer hij begint? (A)

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 10:55 ]

    sam en jbee
    jullie hebben de rol

    [ bericht aangepast op 25 dec 2010 - 5:45 ]


    the end of the world in the night

    wie: Vriendin van Nick J.
    naam: Samantha Elena Jones
    uiterlijk: Samantha heeft lang donkerbruin haar dat langs haar schouders valt en hier en daar een krul heeft. Ze houd ervan om bijna elke dag iets anders met haar haar te doen. Ze heeft warme, vriendelijke bruine ogen. Ze is best klein 1.68, maar heeft ook een slank postuur ondanks dat.
    karakter: Samantha is een heel rustig iemand dat straalt ze uit. Ze houd er niet van om snel in de stress te schieten en weet zelf kalm te blijven in situaties waarin andere mensen stressen. Ze is eigenlijk net zoals Nick: een rustig persoon, maar ook grappig. Ze weet heel veel mensen aan het lachen te maken. Je zou niet denken dat als je haar ziet dat ze goede grappen kan maken en ook gemeen kan zijn, want ze houd zich zoveel mogelijk in. Als Joe een grap maakt weet ze hem goed terug te pakken zonder dat hij haar ervan zal verdenken. Ze zou heel goed door kunnen gaan als actrice. Een nadeel vind ze aan zichzelf dat ze niet lang boos kan blijven.
    foto: #Foto1 #Foto2
    houd van: Nick of course, bloemen, al haar vrienden&familie om haar heen en kauwgom.
    haat: Gemene mensen, spinnen, mensen die denken dat ze met Nick gaat, omdat hij beroemd is en alleen zijn.
    extra: Haar grootste droom is om ook iets te doen in de showbizz, maar ze is te verlegen en heeft een duwtje in haar rug ervoor nodig.

    wie:zusje Vriendin Nick
    naam: Selene Allison Pandora (laatste naam kan verandert worden door achternaam vriendin nick)
    uiterlijk: Selene Heeft lange Blonde haren en zachte grijze ogen . Ze is 1.65 Meter en is slank gebouwd . Ze heeft een warme lach .
    karakter: Als je Selene ziet zou je denken dat ze arrogant is of een dramaqueen , maar dat is ze absoluut niet . Ze is een heel lief en warme persoon . Ze kan heel rustig blijven in stressy momenten , maar als ze een toets of examen heeft paniekeert ze helemaal . Ze kan ook bitchy zijn maar dat is alleen tegen mensen die ook zo tegen haar doen . als ze ruzie heeft met iemand blijft die ruzie meestal een maand duren , behalve met haar zus dat is een van de weinige mensen waar ze niet lang boos op kan blijven .Ze is ook heel behulpzaam en is vrijwilliger in een dierenasiel .
    foto: Selene 1 Selene 2
    houd van:Dieren , muziek , suikerspinnen en lange wandelingen op het strand of in het bos .
    haat: Gemene mensen , bijen en ruzie hebben met haar zus
    extra: Bijna Niemand weet dat Selene gitaar kan spelen , dat doet ze het geheim met haar kamerdeur opslot . Zelfs haar zus weet het niet , de enige die het weet is Nick jonas omdat hij naar hun huis kwam voor haar zus en zij was in de woonkamer gitaar aan het spelen en haar zus was weg . (Nick heeft sleutel van hun huis ;D )

    Laat aub weten of ik de rol heb thx


    You make my life perfect ! <3

    @ linky1997: die foto ziet er nog ouder uit dan haar zus, dat zou een beetje raar zijn
    @ DamonGirl: sam je hebt de rol!


    the end of the world in the night

    wie: zusje Vriendin Nick
    naam: Jessica Macy Jones.
    uiterlijk: Jessica heeft bruin haar dat best wel kort is en een pony heeft. Ze heeft in tegenstelling tot Samantha's bruine ogen, groene ogen, van haar moeder.
    karakter: Jessica is heel druk. Sommige mensen denken soms dat ze ADHD heeft, maar dat is helemaal niet zo. Ze verschilt veel van haar zus. Haar zus is rustig, zij is druk. Haar zus is relaxed, zij schiet snel in de stress. Maar iets dat ze gemeen hebben is hun goede zangstem. Jessica houd ervan om met haar zus te zingen of dansen. Ze zijn altijd samen en kunnen niet zonder elkaar. Ze is zegmaar afhankelijk van haar zus. Ze kijkt heel erg tegen Samantha op. Haar zus is haar role model/grote voorbeeld.
    foto: Jessica and Samantha&Jessica.
    houd van: Samantha, de Jonas Brothers, dansen/zingen met haar zus.
    haat: Spinnen, saaie mensen.
    extra: Ze mag Nick niet zo heel erg als hij met haar zus heeft. Ze is bang dat hij haar zus pijn doet.


    'Joseph Adam Jonas Got Dynamite.'

    wie: (vriendin Kevin?)
    naam: Freya (Free) Persyn
    uiterlijk: ze heeft lang bruin haar en bruine ogen, ze is niet erg groot en ergert zich daar vreselijk aan
    karakter:Ze is een typische good-girl die nooit iets verkeerd doet en nooit iemand zal kwetsen, ze probeert haar vrienden altijd te helpen. Ze is een stil en verlegen meisje dat wanneer je haar wat beter kent echt gezellig is.
    Freya is nieuwsgierig maar zal je nooit dwingen om iets te vertellen als je dat niet wilt. Ze vind vertrouwen heel belangrijk en bijna nooit te herstellen, ze wordt snel kwaad of verliefd (erg gevoelig in het algemeen) ook stresst ze regelmatig voor onbelangrijke dingen.
    Ze luisterd graag naar mensen en geeft goed advies, ze is meestal serieus maar kan ook lachen. Mensen denken altijd dat ze aan het dromen is en dan ontkent ze het (maar het is stiekem wel waar)
    Echt handig is ze niet en je laat haar beter geen dozen met breekbare spullen dragen, ze is voor sommige dingen lui en geeft dat ook toe. Ze kent zichzelf.
    Ze is geen echte optimist.
    foto:klik
    houd van:Jonas, jongens, kauwgom, dieren,
    haat: Justin Bieber, vervelende mensen
    extra: ze is een grote Jonas-fan, maar zal niet beginnen gillen als ze iemand van hen ziet

    meld je het even als ik de rol heb?

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 12:44 ]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    @ Jessica4ever: je hebt de rol
    @ FreyaCullen: stom van me dat ik niet gezegd heb dat kevin niet kan, hij heeft al een vriendin :(


    the end of the world in the night

    lisasnowy schreef:
    het gaat om het verhaal : Every Hello Ends With a Goodbye.
    (geactiveerd)
    Ik kan helaas nog niet vertellen waar het over gaat (suprise, suprise) mischien dat je dat dus uit de rollen op kunt maken, en als je geluk hebt kies ik je uit als hoofdpersoon (baby)
    Ik heb dus rollen nodig, en als jullie zo lief willen zijn om me te helpen? (A)
    dit heb ik nodig:
    * Vriendin van Nick J. DamonGirl
    * vriendin van Joe J. JBee
    * Een evil persoon (graag een celeb) JonasPancake
    * Zusje van de vriendin van Nick Jessica4ever
    * 2 personen om met de broers op tour te gaan
    * je mag zelf ook nog een verzinnen

    vul in:
    wie:
    naam:
    uiterlijk:
    karakter:
    foto:
    houd van:
    haat:
    extra:


    the end of the world in the night

    wie: mede tourder xD
    naam: Lauren Rose Samuels
    uiterlijk: klein, heeft bruine krullen en groen grijze ogen
    karakter: ze is zo'n beetje de rock chick van de tourbus
    foto: zie mijn profielpic xD
    houd van: haar bassgitaar, muziek, internet, twitter eten en slaap xD
    haat: onrecht, slecht eten
    extra: ze tourt mee om mede bassgitarist te zijn, voor mocht er iemand ziek vallen


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    ik heb nog 3 rollen nodig daar staan 2 pijlen bij!!!!


    the end of the world in the night

    wil dan niemand een rol meer? :(


    the end of the world in the night

    wie:Persoon om mee te gaan op tour
    naam: Aïlyn Evaneska
    uiterlijk: Aïlyn heeft lichtblauw scene haar tot haar schouder en helderblauwe ogen die ze vaak accentueert met eyeliner. Van zich zelf heeft ze mooie volle wimpers. Ze heeft een perfect egale sneeuwwitte huid. Ze heeft lichtroze lippen. Ze is 1.72m en weegt 60kg.
    karakter:Aïlyn is een aardige en vrolijke meid,ze kan zowat met iedereen goed overweg kan. Ze is zeer betrouwbaar en sociaal. Ze staat altijd klaar voor mensen die het moeilijk hebben,ze heeft een luisterend oor.
    foto: Aïlyn Evaneska
    houd van: Jonas Brothers,Tokio Hotel,Dansen,zingen,basgitaar,drummen en skateb
    haat: Jonas&TH haters,klassieke muziek en groupies
    extra:Ailyn is de vriendin van Georg Listing van Tokio Hotel en kan het best met Joe Jonas overweg.


    Laar je iets weten als ik de rol heb en als je story begint? -xxx-