• Ik slik de pil, en hem hem vanochtend ook weer ingenomen. Alleen kom ik er net achter dat ik net opeens ongesteld ben geworden. Hoort dat zo? Is dat dan gewoon een tussen bloeding? ;x


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    dat is toch gewoon normaal?


    You can't not look cool with a crossbow.

    ben je hem miss een dag vergeten? Anders zou ik het ook niet weten..


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben hem eergisteren vergeten. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Ik ben ook aan de pil, en ik heb geen bloed tijdens het slikken. Dus ik denk het niet zo goed is. :3


    Alleen maar tranen van geluk

    Dionysos schreef:
    dat is toch gewoon normaal?

    Nee, dat is niet normaal :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Iglesias schreef:
    Ik ben hem eergisteren vergeten. :')

    Huh weird, bij mij duurt het dan nog 4/5 dagen voordat ik echt ongesteld wordt. Nja, dan zal het bij jou wel anders zijn, maar ik denk niet dat het veel kwaad kan. Tenzij je seks wil hebben, dan zou ik even oppassen XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik denk dat je de pil slikt in een sterkte die te licht is. Ik zou voor de zekerheid even naar de huisarts gaan, die kan je eventueel een recept schrijven voor een hogere sterkte.


    La credenza è una medicina contro il timore

    Welke pil heb je?
    Namelijk er is een pil met een soort van 'neppil' als je die slikt wordt je ongesteld.

    En ja het kan een tussen bloeding zijn.
    Ik weet niet hoe lang je de pil al slikt maar de eerste 3 maanden zijn dat de bijwerkingen die bij de pil zitten net zoals misselijkheid en hoofdpijn.
    [/slikt hem zelf ook]

    [ bericht aangepast op 24 dec 2010 - 15:10 ]


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Iglesias schreef:
    Ik ben hem eergisteren vergeten. :')


    Dan denk ik dat het daar aan ligt en dus niet zo ernstig is (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Vraag een sterkte pil bij de dokter. Denk dat het dan opgelost is : )


    Ik ben gemeen xoxo

    Desecrate schreef:
    (...)
    Huh weird, bij mij duurt het dan nog 4/5 dagen voordat ik echt ongesteld wordt. Nja, dan zal het bij jou wel anders zijn, maar ik denk niet dat het veel kwaad kan. Tenzij je seks wil hebben, dan zou ik even oppassen XD


    Nou nee, ik doe daar nog niet aan. Maar ik vraag het straks sowieso aan mijn moeder. :')


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ik zie dat je hem een keer vergeten bent? dan komt dat daardoor! elke keer wanneer ik hem een dag vergeet..word ik het ook voor een dagje (niet veel ofzo)

    Dionysos schreef:
    dat is toch gewoon normaal?

    bij mij wel want ik ben snel erg T_T waarom moet dat ook in de familie zitten -.-


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    hoe sterkte heb je ? :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hestia schreef:
    hoe sterkte heb je ? :'D


    Ik onthoud die naam niet. Het is een lange naam, en zit in een groen met wit doosje? XD


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus