• de titel is weet ik niet
    dus als iemand een leuke titel weet vertel het dan(flower)

    de rollen zijn:

    .een meisje die verliefd word op de vampier(alec:9~)(geen vampier)
    .vriendinnen (ook jonges)van het meisje die verliefd word(mag je zelf beslissen)
    .een jonge die verliefd word op een vampier(jane)(geen vampier)
    .een meisje/jonge die een vampier word in het verhaal(word een vampier)
    .jonge en meisje dat jaloers zijn op de vampieren (sommige zijn vampier mag je zelf beslissen)
    .verzin zelf maar wat
    (mag je zelf weten)


    dus zet maar een berichtje neer als je wilt

    ik kies de beste niet de eerste:9~

    samenvatting: het gaat over een meisje.(nog geen naam). die verliefd word op alec en een jonge.(geen naam).word verliefd op jane maar ze weten niet dat jane en alec stiekem elkaar leuk vinden, maar een paar andere leerlingen vinden de jonge (geen naam) en de meisje(geen naam)leuk en proberen alles te doen om ervoor te zorgen dat ze niet bij elkaar komen


    invullen voor de rol:
    je naam(voor het personage):
    de leeftijd:
    welke klas:
    welke afdeling (als je geen vanmpier bent):
    uiterlijk:foro+beschrijving:
    karakter:
    huisdier(als je geen vampier bent)
    houd van:
    haat:

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 14:51 ]


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    Kan je een samenvatting geven? Dat is wat makkelijker?


    De wereld is weer plat ja op bolle bibs na

    Kan ik het meisje zijn dat op Alec word ofzow maar moet je niet dinfgen vragen zoals naam enzo etc

    MissGravity schreef:
    Kan ik het meisje zijn dat op Alec word ofzow maar moet je niet dinfgen vragen zoals naam enzo etc


    SpeakUp schreef:
    Kan je een samenvatting geven? Dat is wat makkelijker?



    is aan gewerkt!(Y)


    Pumped. Yeah I'm so friggen' pumped

    een meisje/jonge die een vampier word in het verhaal
    je naam(voor het personage): Samantha Elena Tyler
    de leeftijd: 16 jaar
    welke klas: 4de (voordat ze vampier word)
    welke afdeling (als je geen vanmpier bent): Griffoendor (voordat ze vampier word)
    uiterlijk:foro+beschrijving: Samantha heeft bruin, lang en krullend haar dat langs haar schouders naar beneden valt. Ze heeft bruine die altijd een nieuwsgierige schittering hebben. Ze is 1.73 en heeft een slank postuur.
    karakter: Samantha is heel nieuwsgierig. Ze wilt alles weten wat er om haar heen gebeurd en bemoeit zich ook best wel veel met de zaken van andere mensen. Ze is heel aardig, maar kan ook heel onaardig worden als ze niet haar zin krijgt. Ze vertrouwt snel mensen, maar als je een ding verkeerd doet dan vertrouwt ze je niet meer.
    Als ze een vampier word ontwikkelt haar nieuwsgierigheid zich uit in een soort gave. Ze kan mensen de waarheid laten vertellen door hun alleen maar aan te kijken. Maar één ding kan je er tegen beschermen. Dat is door wolfraam bij te dragen.
    houd van: dingen uitzoeken, omgevingen verkennen, dansen en tekenen.
    haat: Mensen die arrogant zijn, mensen die zeggen wat ze moet doen.

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 19:57 ]

    een jonge die verliefd word op een vampier(jane)(geen vampier)
    naam(voor het personage):Mason Nathan Macclaw
    de leeftijd:16
    welke klas:4e
    welke afdeling (als je geen vanmpier bent): Ravenclaw
    uiterlijk:foro+beschrijving: Mason heeft een goddelijk lijf en is mooi gebruint. Hij heeft kort donkerbruin haar en donkerbruine ogen. Hij draagt meestal een goed zittende spijkerbroek met een sweater of strak t-shirt. Ze meeste meisjes zien hem als een jonge god en vinden hem super aantrekkelijk.Mason
    karakter: Mason is een arrogante populaire jongen. Hij vindtzichzelf heel wat en weet dat andere ook zo over hem denken. Hij heeft meer meisjes als vrienden dan jongens. Jongens mogen hem niet omdat hij te arrogant is. Hij gaat vaak uit en heeft al veel vriendinnen gehad, die hij dan een voor een weer laat vallen. Al bij al, Mason is geen lieve jongen en behandeld meisjes nadat hij zich goed met hun vermaakt heeft als oud vuil. Maar wanneer hij Jane ziet verandert zijn leven in een klap, die ene vraag blijft ronddwalen in zijn hoofd: Wie is dat prachtige meisje?
    huisdier(als je geen vampier bent): Hij heeft geen huisdier omdat hij bijna voor alles allergies is.
    houd van: uitgaan, jaloerse blikken, meisjes, sex, zichzelf
    haat: Wanneer hij blut is, mensen die eisen dat je wat doet, studeren

    [ bericht aangepast op 28 dec 2010 - 20:09 ]


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    oja en als titel uhmmm misschien iets van: Im sorry, but your not the one I love...


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Whut, ik begrijp de samenvatting niet. D:


    wth.

    een meisje/jonge die een vampier word in het verhaal(word een vampier)
    ik wil graag in je story vampier worden. dus ben het nog niet
    invullen voor de rol:
    je naam(voor het personage): jenny maddi whitson
    de leeftijd: 17
    welke klas: 3
    welke afdeling (als je geen vanmpier bent): grifondor
    uiterlijk:foro+beschrijving: jenny maddi heeft blond haar ze is slank en bleek en heeft grijs blauwe ogen
    karakter: vrolijk hyper acsepteers snel mensen vastberade
    huisdier(als je geen vampier bent)
    houd van:shope mode & leze
    haat: on modieuze mensen.


    Confession is always weakness, The grave soul keeps its own secrets and takes its own punishment in silence. Dorothy Dix

    invullen voor de rol: meisje dat verliefd word op Alec.
    je naam(voor het personage): Charlotte Gryfter
    de leeftijd: 16 bijna 17
    welke klas: 4e
    welke afdeling (als je geen vanmpier bent): Slytherin
    uiterlijk:foro+beschrijving: foto 1 foto 2 foto 3. Charlotte heeft blond haar en blauw grijze ogen. Ze heeft een lichte huid die bijna nooit echt bruin word.
    karakter: Charlotte is vrolijk, sociaal en musicaal. Ze kan erg koppig en nieuwsgierig zijn wat haar soms in verlegenheid brengt.
    huisdier(als je geen vampier bent) Een uil Sam
    houd van: Haar vrienden, piano spelen en zingen, gummibeertjes een verslaving eigenlijk..
    haat: Rommel in huis of vieze dingen.

    xoxo

    ik maak als ik thuis ben wel ff eentje oke?!

    moet ik het nog doen??
    ik wil namelijk wel doen voor .vriendinnen (ook jonges)van het meisje die verliefd word(mag je zelf beslissen) deze rol..

    maar zit nu op school..

    dus geduld en je rkijgt er van middag wel een paar!!;););)

    Xxx


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    invullen voor de rol: een meisje die verliefd word op de vampier alec
    je naam: Zoey Penelope Autumn
    de leeftijd: 16
    welke klas: 6e jaar
    welke afdeling: Griffioendor
    uiterlijk: foto 1 foto 2 foto 3
    Zoey is een mooi meisje. Ze heeft lange bruine haren die een beetje golven. Haar ogen zijn ook bruin en ze maakt ze meestal zwart op. Ze is maar een klein meisje, zo’n 1.60. Dat vindt ze wel jammer omdat ze bijna is uitgegroeid. Haar vader is Italiaans en haar moeder Engels. Dat Italiaanse kan je wel zien in haar uiterlijk. Verder is Zoey slank. Ze wordt vaak een jaar of 15 geschat.
    karakter: Zoey heeft een positieve en optimistische kijk op het leven. Ze heeft een opgewekte persoonlijkheid en is meestal erg eerlijk. Zoey is respectvol ten opzichte van andere mensen. Ze respecteert hun normen en waarden. Ook is Zoey erg vrijgevig. Ze is zeer gehecht aan haar vrijheid. Zoey laat zich niet graag regels opleggen. haar liefde voor vrijheid en avontuurlijkheid zorgen ervoor dat ze zich niet snel vastlegt. Ze neemt vaak grote risico’s omdat ze zo optimistisch en avontuurlijk is. Als Zoey geen vrijheid heeft wordt ze ongeduldig en rusteloos. Zoey kan soms een wat afstandelijke, koude eerste indruk maken. Over het algemeen is Zoey juist een warm en zacht persoon. Zoey is heel hulpvaardig en zal iemand die hulp nodig heeft altijd de helpende hand bieden. Ook is ze vaak bescheiden. Zoey is intelligent en ijverig. Met Zoey kun je zeer onderhoudende gesprekken voeren. Zoey heeft een zakelijke, nuchtere benadering van een complex probleem of materie. Ze is bovendien erg alert. Kleine dingen of veranderingen worden door haar snel gesignaleerd. Zoey heeft een goed oog voor detail en is nauwkeurig. Deze eigenschappen kunnen soms doorslaan waardoor er sprake kan zijn van perfectionisme. Ook kan ze de neiging hebben om overdreven hygiënisch te zijn. Zoey is nuchter en zakelijk en laat zich niet snel door emoties leiden. Hierdoor kan ze al snel een koude, onverschillige indruk maken. Jammer, want ze is juist een warm persoon.
    huisdier: een klein tijgertje Lucy foto1 en foto 2
    houd van: Chocolade, lezen, zingen, jongens, sporten
    haat: arrogante mensen, regen, school, leraren, regels

    Wil je het laten horen als ik de rol heb???:$


    You don't know what you got until is gone

    invullen voor de rol:
    je naam(voor het personage): Melody Rebecca Clark
    de leeftijd: 16
    welke klas: 6
    welke afdeling (als je geen vanmpier bent):
    uiterlijk:foro+beschrijving: Melody is heel mode bewust en draagt alles wat in de mode is.. het liefste draagt ze een grijze skinny broek, zwart/grijze sneakers, eenm witte blouse, een grijze giletje en een grijz hoedje.. ze heeft lang blond haar, dat gekruld is.. ze is ook slank en heeft een beetje gebruin lichaam
    karakter:ze is een vrolijke meid die echt heel veel om haar vrienden geeft, ze gaat voor iedereen door het vuur. ze is heel vriendelijk, maar kan ook heel verlegen zijn.. vooral als het om jongens gaat.. ze maakt hele veel geintjes die heel veel leraren en leerlingen irriteren. ze lijkt heel breekbaar maar ze kan heel vel zijn..
    huisdier(als je geen vampier bent)
    houd van: Chocola, haar IPhone, haar MacBook, haar Kleding kast, haar vriendje, Jellybeanzz, haar vrienden
    haat: HuppelKutjes, zonder stroom of internet zitten, iemand die boeren of scheten laat, das vies!!

    wil je zeggen als ik erin zit?? en ik maak als ik thuis ben nog wel eentje voor haar vriendje!!

    [ bericht aangepast op 3 maart 2011 - 12:27 ]


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    invullen voor de rol:
    je naam(voor het personage): James Diamond
    de leeftijd: 16
    welke klas: 6
    welke afdeling (als je geen vanmpier bent):
    uiterlijk:foro+beschrijving: James hij ziet eruit als een supermodel, alsof hij nooit vies wordt, maar hij draagt het liefste skater kleren..
    karakter: hij kan heel zacht zijn, maar ook heel intimiderend.. hij ziet eruit als een supermodel, en alle meisjes proberen hem te krijgen..
    huisdier(als je geen vampier bent)
    houd van: Muziek, Melody, zijn IPhone, zijn MacBook zodat hij altijd met Melody kan praten.. Poema's
    haat: mensen die aan Melody of de rest van de groep komen, zonder Melody zijn, niet kunnen zingen


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky