• .. 5 en een half uur bezig geweest met mijn kamer op te ruimen! Het was echt een vreselijke rotzooi. Ik heb dingen teruggevonden die ik al maanden kwijt was (cat). En het was ook nog is supervies! (shame) Ik loop heel de tijd te niezen en te snotteren, lol ieuwl. Maar het is eindelijk schoon en opgeruimd! Morgen is het waarschijnlijk alweer een rotzooi.. maar toch (nerd).
    Om het nog nuttig te houden, hoe zit dat met jullie kamers?

    Mijn kamer heb ik gisteren opgeruimd. (nerd)


    "Ignite, my love. Ignite."

    Mijn kamer is een rotzooi(krul)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Eheh, ik haat opruimen. Meestal wordt mijn ma er zo gestoord van dat ze het uit ergernis zelf maar gaat doen. En ja, dan komt er ook vanalles boven. Kettingkjes, armbandjes, ringen en andere troep waarvan ik dan denk; 'Hé, jou zocht ik!' 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik ga morgen mijn kamer opruimen! (krul)
    Wat dus betekent dat het een enorme rotzooi is haha.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    mijn kamer moet ik iedere dag opruimen, maar ik gooi minj kleren altijd door de kamer, hihi
    en dat doe ik de volgende dag weer,
    hetzelfde met schoolboeken, tassen, schoenen
    die liggen allemaal verspreid door mijn kamer...

    .....


    Me so good.

    Mijn kamers zijn redelijk netjes. Mijn mama ruimt áltijd mijn kamer bij haar op, en bij m'n pa moet ik het allemaal zelf uitzoeken (maar die is toch wel redelijk netjes :3)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Aha, ik heb een keer mijn kamer helemaaaaal opgeruimd, elke hoek, echt alles.
    2 dagen weg T.T


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Carcass schreef:
    Aha, ik heb een keer mijn kamer helemaaaaal opgeruimd, elke hoek, echt alles.
    2 dagen weg T.T


    Shoganai i ne~

    Ik heb een veel te lieve poetsvrouw die elke week opnieuw er voor zorgt dat mijn kamer er niet meer uitziet als een ontplofte orkaan.
    En daarbovenop heb ik ook nog een vader die bezeten is door opruimen en mijn rommel meestal gewoon niet kan aanzien waardoor hij het zelf gaat opruimen.
    Dus meestal geraakt mijn kamer er wel mee door.:Y)


    effort never betrays you

    Mijn kamer is aardig netjes voor mijn doen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Wohoow... vijf en een half uur?! Ik ben alleen zo lang bezig met mijn kledingkast, mijn kamer is nog redelijk netjes op zich (nerd)


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Mijn kamer is al een aantal dagen verlaten. Ik zit nu in een kamer van een viersterrenresort dat elke dag schoongemaakt wordt dus ja, klagen over rotzooi kan ik niet.


    No growth of the heart is ever a waste

    De mijne is best netjes, ik besteed er niet veel tijd in.
    Heb daar geen computer & tv


    <3

    mijn kamer is ontzettend netjes,
    als ik alle kleren van de grond haal. ;x


    Life is a beautiful struggle

    5 en een half uur? o.0
    respect
    Die van mij valt wel mee, buiten het feit dat mijn vader door het plafond is gezakt :P


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'