• 2010 was mijn jaar niet echt. Zijn veel dingen gebeurd die niet zo zijn geweest voor mij. Nou heb ik ook nog eens kut feestdagen achter de rug. Sinterklaas hebben we niet eens gevierd en kerst was een en al ruzie tussen mij en mijn ouders. Nou zou ik vrijdag lekker met oud en nieuw naar me vriend gaan maar dat ging niet door. Vond ik best jammer maar ja het ergste komt nog. Ik had dus afgesproken met een goede vriend van me. -dat geen goede vriend blijkt te zijn- Hij had ook iemand anders uitgenodigd die ik absoluut niet mag en niet wil zien. Omdat hij wilde dat ik toch kwam heeft hij gezegd tegen mij dat hij hem zal afzeggen. (Dat hij dus niet komt) Zegt ie achteraf; Ja om 12 uur komt ie alsnog.
    Ja fack dat.. Nu kan ik daar dus ook al niet heen en zit ik wéér met een "leuke" feestdag alleen gezellig op me kamer met vast en zeker wel weer ruzie met me ouders. En nu heb ik helemaal geen zin om 2011 in te gaan want het word toch alleen maar kut -.-'


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Awh. Kom bij mij : D. Ik zit ook alleen niks te doen terwijl ik buiten wil rondrennen op oudejaarsavond :3.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Kom naar mij toe;


    "Ignite, my love. Ignite."

    En, kan je niet naar een andere vriendin? Alles beter dan alleen op je kamer zitten (:
    Kop op meid, 2011 = een nieuw jaar, nieuwe kansen, ...
    Het wordt vast een veel beter jaar =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    ik denk juist dat 2011 een super jaar wordt
    2010 was ook kut voor mij (en 2009 ook)
    dus 2 kutjaren achter de rug, dan mag er nu wel es een mooi jaar komen

    Carcass schreef:
    Awh. Kom bij mij : D. Ik zit ook alleen niks te doen terwijl ik buiten wil rondrennen op oudejaarsavond :3.

    Gezellig :3 Woon je heel toevallig ook nog eens in de buurt van Utrecht? x'D


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Zet je pc aan en vier op Q oud&nieuw, was ik ook van plan want Ou&Nieuw is mij mij thuis altijd een hel xd

    Ach, blijf gewoon op Q.
    Ik ben er waarschijnlijk ookwel, want ik ben alleen met m'n ouders op oudejaar omdat mijn broer naar zijn vriendin gaat.
    Dus waarschijnlijk gaat hier ook iedereen depressief doen, dus kan ik even goed op Q zitten.
    En je moet er zelf in geloven dat het mooi wordt hè!(krul)


    effort never betrays you