• Ik word echt gestoord van dat @#$%^*& vuurwerk!
    Ja, bij mij in de straat steken ze het al af vanaf 25 December. Het is niet dat ik niet van vuurwerk hou of zo, maar ik heb een hond en die word echt heel boos op het vuurwerk (Lees: hij blaft, springt tegen de deur op omdat hij denkt dat hij me moet beschermen) en telkens als ik hem dan stil gekregen heb, steken ze weer zo'n @#%&* ding aan, en begint het weer van vooraf aan! Serieus, ik word hier gestoord van! >.<


    Nu is het jullie beurt :3
    Zeur er maar op los hier :"D


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Bij ons zijn ze al meer dan een week bezig (cat)


    "Ignite, my love. Ignite."

    RINGDINGDONG schreef:
    Heb je geen pilletjes gekocht?
    Mijn hond is een angsthaas dus we voeren hem nu al een week met pilletjes. Zodat hij tenminste normaal kan doen. Ze steken hier gewoon hard vuurwerk af. De ramen trillen als een gek.

    Nee, want die dingen zijn heel slecht voor huisdieren en mijn hond moet niet zomaar alles hebben. Het is een kieskeurig beestje -wat deels mijn fout is.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Af en toe hoor je hier wel eens een knalletje.
    Ik heb ruzie me mijn ouders en dat is kut wan nu heb ik zeik


    Me so good.

    k verveeeel me . :/
    en ik haar vuurwerk. D:
    vandaag was k buiten.
    gaan een paar jongens stoer doen en rotjes op ons gooien.
    like wtf ?
    hoe levenloos ben je ? :/


    Life is a beautiful struggle

    Ik haat me stiefmoeder, omdat ze mijn blackberry heeft afgepakt en ik nu een maand zonder telefoon zit. stom mens


    Never wait for perfection, just make it.

    Heavily schreef:
    Ik haat me stiefmoeder, omdat ze mijn blackberry heeft afgepakt en ik nu een maand zonder telefoon zit. stom mens

    k wil niet stoken hoor, maar dat had ik niet gepikt. :')


    Life is a beautiful struggle

    Oke.

    Ik haat het omdat ik nog geen enkele knal heb gehoord. Niet één klein miezerig knalletje! En ik haat het feit dat ik niet één zielig rotje heb afgestoken, of niet één vuurpijl de lucht in heb geknald.
    Ik haat het om geen vuurwerk te hebben!

    Amen.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik haat vuurwerk.
    serieus.
    wanneer houd het op ik hoor me tv niet XD