• Zoals je ziet aan de Titel gaat het Erom Dat ik gepest Wordt op internet Op mijn msn, netlog en andere site's omdat ik een tokio Hotel fan ben.
    Ik vraag mij Af of ik de enigste ben ?
    En ik bedoel niet dat 1 Persoon " Homo " op een foto van Bill fzu zet.
    Maar ik wordt dagelijks uitgemaakt als "vuile emo, Ga jezelf nog wat snijden," " snij diep genoeg. Ben ik van je af. " Terwijl ik ten 1ste geen Emo ben en ten 2de mezelf niet snij
    Ik heb ook al bedreigingen gehad, Dat men mij in elkaar ging slagen etc.

    Gebeurt dit ook bij jullie ? Ik vind het echt niet meer leuk,

    ik heb er ook wel een paar daar van, en die zie ik ook vaak genoeg in het echt, ik ben gisteren en vandaag heks genoemd omdat ik zwarte ogen had >.<


    Nvt

    ik heb er ook wel een paar daar van, en die zie ik ook vaak genoeg in het echt, ik ben gisteren en vandaag heks genoemd omdat ik zwarte ogen had >.<


    zwarte ogen?? das toch stoer!!!
    ach lach er gwn mee
    heksen kunnen toveren :P zij niet
    denk zo !


    tomorrow is promised to no one. fuck the future

    Ik vind het dom dat mensen zeggen dat emo's zichzelf snijden. Niet alle emo's doen dat. En trouwens, je hoeft daarvoor geen emo te zijn. Huppelkut, alto, skater, emo, gothic, punker of whatever, iedereen kan zich snijden.


    >_< waarom noemt iedereen elkaar.

    Alto
    Huppelkut
    Skater
    Emo
    Gothic..

    blabla.

    Heb ik zo'n vertyfte hekel aan. -.-

    Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt ^^

    Moeten ze eens proberen.

    ^^

    wie je bent..ben je klaar..de wereld heb al geneog problemen..ik word ook gepest..nouw mij nomen ze een mislukt hiphopper ik lig allen dubbel omdat ze denken dta ze wat terwijl ik ze uitlach..
    dus tjah weetje lach die mensen en en reageer der niet


    Some angels have no wings.

    Ik vind het dom dat mensen zeggen dat emo's zichzelf snijden. Niet alle emo's doen dat. En trouwens, je hoeft daarvoor geen emo te zijn. Huppelkut, alto, skater, emo, gothic, punker of whatever, iedereen kan zich snijden.

    Jhà, Mrjuah. Tzijn gwn Domme Mensen =P

    ahja..

    knegeer da gwn en loop dr ni te koop mee dak Fan ben..

    ni dak da ga ontkenne als ze tmy letterlijk vrage..

    mja kga da ni zo van vannalles van TH kope enz en dr overal mee rond lope..

    en als iemand iets roept van Emo of vuilen Th-fan ofso draaik gwn me myn oge..

    geen antwoord..

    ik reageer ni op mense die zinloze dinges zegge..

    en als iemand Th of uu uitkakt of bedreigt of whatever gwn direct negere, blackliste, blokke ofso..

    en voorla ni late zien davet uu kwetst..

    om de 1 of andere reden zien ze da graag (uhm gestoord?? iemand graag zien lyden??? da eeft toch ne naam?? whatever)

    so..

    bye.xXx.

    ahja..

    knegeer da gwn en loop dr ni te koop mee dak Fan ben..

    ni dak da ga ontkenne als ze tmy letterlijk vrage..

    mja kga da ni zo van vannalles van TH kope enz en dr overal mee rond lope..

    en als iemand iets roept van Emo of vuilen Th-fan ofso draaik gwn me myn oge..

    geen antwoord..

    ik reageer ni op mense die zinloze dinges zegge..

    en als iemand Th of uu uitkakt of bedreigt of whatever gwn direct negere, blackliste, blokke ofso..

    en voorla ni late zien davet uu kwetst..

    om de 1 of andere reden zien ze da graag (uhm gestoord?? iemand graag zien lyden??? da eeft toch ne naam?? whatever)

    so..

    bye.xXx.

    ja, ik krijg altijd die rara opmerkingen


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    ja heb ik ook hoowr
    van ja kutmuziek , kut emo , hy is een meisje dat soort dingen , ik hoor het niet eens meer sovaak seggen se het en dan loop ik gwn door dan tikken se me op me sgouder en dan gaan se vragen of ik doof ben:S , ik lach er wel altyd om ik seg dan altyd ja ben idd half doof , die jonguh had een takke stem vandaar , van jou grafstem word ik half doof ;). maar dat moet je alleen seggen als ut egt geen gehoor is , die stem , anders heeft ut ook geen sin heah;)

    Zovaak niet op reageren be your self!

    Je moet je dr echt geen flikker van trekken hoor;]. Als je het echt heel vervelend vind is het misschien slim om niet in thkleding rond te lopen en niet al te emo/th-achtige avatars op bijv profielen te gebruiken. Maar het slimste is om je gewoon te bedenken dat ze zelf zo onzeker zijn dat ze jou af moeten kraken om zich beter te voelen. Van die brutale huppelkutjes die doen alsof ze alles zijn, zijn net zo onzeker als meisjes die zwarte kleding gaan dragen, veel mensen hebben in hun tienerperiode een identiteit nodig om zich beter te voelen, ze uiten het alleen op een andere manier.

    Hiermee zeg ik dus niet dat alle mensen met zwarte kleding onzeker zijn he!! Geen misverstanden aub(A).

    Maargoed ik dwaal af, het komt erop neer dat je of je iets moet aanpassen of jezelf moet veranderen. Want je zal nooit door iedereen volledig geaccepteerd worden. Als ik zwarte kleding draag kijken mensen me vaag aan, toen ik vandaag normale kleren droeg keek een th-fan me arrogant aan. Zo is de wereld nu eenmaal;]

    Wat een lulverhaal weerXD


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.