• Drink niet teveel champagne voor je een vuurpijl afsteekt. Ik garandeer je: DAT GAAT MIS!
    Dan vliegt hij hoogstwaarschijnlijk scheef en ontploft op het dak van de buren

    Mijn tip van de dag (K)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Hadden we vorig jaar, tegen de muur van het huis van de buren. Achja, ze waren toch niet thuis (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    I lust geen champagne.. lol.

    Een keertje was er een vuurpijl op de grond afgegaan. Fail :3 Maar m'n oom had niet te veel champagne op XD Dat ding had gewoon hoogtevrees..


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Bedankt voor de tip. (nerd)


    You are beautiful, you are love.

    Eskimo schreef:
    Bedankt voor de tip. (nerd)


    It's not the same without you.

    Vele jaren geleden viel er eens een overblijvend vuurwerkvonkje dat maar naar beneden bleef dwarrelen op het hoofd van een omaatje. Dat was zó zielig! ;o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Herolicious schreef:
    Een keertje was er een vuurpijl op de grond afgegaan. Fail :3 Maar m'n oom had niet te veel champagne op XD Dat ding had gewoon hoogtevrees..


    hahaha xD een vuurpijl met hoogtevrees 8D

    hahaha goede tip meid!


    I'm a butterfly.

    spreek je uit ervaring xD


    -joke-


    "Ignite, my love. Ignite."

    Of zet je oma niet bij een tas met vuurwerk, want voor je 't weet vat de tas vlam en ontploft de tas. Just sayin' (:


    "I shut my eyes in order to see.'

    WBitch schreef:
    spreek je uit ervaring xD


    -joke-


    uhu

    altijd leuk om een dronken familie vuurwerk te zien afsteken XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    Ach.. heb geen eens vuurwerk, en de drank zal overmatig vloeien vanavond.. Teminste hangt er van af of vriendin weg wil vannacht [A]

    Maar bedankt voor de tip


    La credenza è una medicina contro il timore

    Herolicious schreef:
    Een keertje was er een vuurpijl op de grond afgegaan. Fail :3 Maar m'n oom had niet te veel champagne op XD Dat ding had gewoon hoogtevrees..


    omg das een goeie

    een vuurpijl met hoogtevrees XD


    #WWED - What Would Emma Do?

    1988 schreef:
    I lust geen champagne.. lol.

    Ik neem geen champagne maar Pisang ;p En ik ben bang voor vuurwerk dus ik steek sws niet af.


    Alleen maar tranen van geluk