• Hi,
    Ik ben al een hele tijd Fan van Justin Bieber, en daarom wil ik ook een Fanvideo maken. Maar daarvoor heb ik jullie nodig!
    Wat moet je allemaal doen?:

    1) Je maakt bijvoorbeeld een foto van jezelf en schrijft erbij I Love JB. Je mag ook een filmpje van jezelf maken waarin je een danspasje nadoet. Ik wil GEEN bewerkte Justin Bieber foto's! Je mag uiteraard wel Justin in je foto zetten ;D Bijvoorbeeld met een poster. Je kan ook Justin Bieber natekenen.

    2) Je stuurt je creatie naar; BieberFilmpje@gmail.com met als onderwerp Filmpje.
    Zet wel in de mail wat je Quizlet Naam is!!

    Ik weet nog geen liedje, maar ik had Believe in gedachten, maar de gehele versie is nog niet op Youtube verschenen en daarom is het nu erg kort. Dus als je een liedje weet, mag je dat zeker in de mail zetten! Of hier onder ;D

    ALS JE MEE DOET ZET HET DAN FF IN EEN REACTIE!

    Als je meer vragen hebt, stel ze gerust! Stuur me maar een PBtje of zet het als reactie, op de mail mag ook! :'D

    Succes iedereen, xxx
    Je kan t/m 1 Februari 15:30 inzenden.
    Het filmpje wordt op Youtube gezet, en ik geef hier een link. Ik vermeld het ook op Twitter ;D


    ~Heejj Liefjes, ik heb tot nu toe 10 inzendingen, willen de gene die meezouden doen nog even wat doorsturen? Je hebt tot 1 Februarie de tijd!

    [ bericht aangepast op 27 jan 2011 - 10:06 ]


    I know there's sunshine behind that rain, I know there's good times behind that pain

    Leeuk!
    Ik ben alleen geen hele erge fan,
    Maar veel succes! (:


    Little birdie in the sky. Dropped a poopie in my eye. I don't scream, I don't cry. I thank god that cows can't fly. (

    Ik doe mee. weeeeeeh. ;D


    Dare to dream..

    Ik doe ook mee!! :)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    juuujj ;D Ik Doe Meee! <3<3

    Shit ik heb geen kabeltje aan mijn mobiel en zo... ook niet aan de digitale fotocamera.... ( die heeft wel zo'n kabelte maar de camera is zoek...)

    En mijn internet op mijn mobiel doet het weer eens niet..
    Echt flauw!

    Grumbel.


    I'm afraid of love 'cause it makes me crazy!

    Ik doe mee ;'D


    Whatever '

    Aww ben te laat....


    Jump and touch the sky.

    ik doe mee =D


    We stopped checking for monsters under our bed.  When we realized they were inside us.

    Als mijn mobiel meewerkt, doe ikmee!
    X


    In Westmeath Mullingar born and raised. on Quizlet is where is spend most of my days.

    wa heeft iedereen met zoon fan videos?


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Ik doe mee (:


    If I go crazy then will you still call me Superman

    Ik doe ook mee!!(hoera)

    Wtf heel veel hebben een jb afbeelding lol x]
    Ik ben geen fan, maar de titel sprak me gwn aan. =]

    IK DOE MEE !


    I've been disappointed so many times , not giving a fuck is almost a reflex .

    Leuk!
    Ik ben geen fan, en ik doe nie tmee.
    Maar ik zal je helpen om te verzamelen =D


    -