• Ik heb het over deze foto.

    Ergens hoop ik van niet, want dan heeft hij eindelijk weer iemand om lief te hebben, buiten zijn familie en fans natuurlijk.

    Edit: Het is wel al redelijk lang bekend dat de foto inderdaad nep is, dus ik sluit het topic.

    [ bericht aangepast op 28 jan 2011 - 19:59 ]


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    ILOVERUBEN schreef:
    (...)
    haar rechter arm. :')

    Die heeft ze niet eens. :-D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Welke arm? Lol.

    Hahah Hand*

    Het klopt niet, want gezien hoe 't licht valt, zouden zij donkerder op de foto moeten staan. Volgens mij :') De schaduw mist.


    "I shut my eyes in order to see.'

    N tot de E naar de P (:
    En het lijkt me al helemaal niet dat ze in het openbaar gaan zitten lebberen.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    pf, ik weet het niet. Het zou natuurlijk super zijn voor hem dat hij eindelijk een lief heeft, maar ik denk niet dat hij zo stom is om in het oog van de paparazzi te staan zoenen ofzo ? geen idee (;


    I am Dave! Yognaught and I have the balls, BAZINGA

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Die heeft ze niet eens. :-D

    shhtt het gaat om het idee. (cat)


    Life is a beautiful struggle

    De hand rond zijn nek is een linkerhand terwijl het een rechterhand moet zijn en er is inderdaad een ruimte tussen hen waar je normaal gezien een deel van haar arm zou moeten kunnen zien.
    Het is wel jammer dat het fake is want hij verdient een vriendin ^^


    But love's a malady without cure

    Dude, kijk naar die handen. Die zijn veel te breed en te kort om die van Bill te kunnen zijn. Plus Bill met een huppelkut? Zie je het voor je. Zo'n meisje waar Tom wel eerder mee gezien zal worden xD


    Love sheds light one the darkest of times

    Ik denk dat het nep is maar ik zou het goed vinden voor Bill


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Denk dat dat op z'n minst honderd mensen kunnen zijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    RoyalBlood schreef:
    De hand rond zijn nek is een linkerhand terwijl het een rechterhand moet zijn en er is inderdaad een ruimte tussen hen waar je normaal gezien een deel van haar arm zou moeten kunnen zien.
    Het is wel jammer dat het fake is want hij verdient een vriendin ^^


    Het is inderdaad duidelijk dat de foto gemanipuleerd is. Ook was er van hetzelfde meisje een foto opgedoken waarbij ze dicht bij Tom liep. Pure photoshop. Alleen vond ik wel dat het meisje, als ze wou dat het echt realistisch was toch de foto beter bewerkt mocht hebben. Zodat het tenminste echt leek alsof ze een stel waren.

    Ik vind het op zich best wel spijtig voor Bill, dat hij niet echt een vriendinnetje heeft. Want hij verdient het echt, na al die jaren.


    One Day you'll remember me...

    ik wete het niet.. de lijnen kunnen de zon zijn.. de ruis kan er op gezet zijn.. ik weet het niet.. maar als het nep is is hij goeeed..


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    Ik zeg nep, die hand klopt geen reet van en het ziet er wel erg uit alsof het erin geplakt is.

    ik denk nep


    if you look to long at me draco wil kill you

    Ik denk dat hij hartstikke nep is want haar rechter arm mist x]


    If they don't chase you when you walk away... Keep walking.