• Ik snap eigenlijk niet waarom je verhalen van een bekende persoon gaat lezen en die van een onbekende persoon niet. Het is praktisch hetzelfde alleen komt de ene naam je bekender voor dan de andere naam. En misschien is het verhaal ook een klein beetje aangepast op de beroemdheid maar voor de rest zie ik niet echt een verschil. Dus zou ik graag eens willen weten waarom je liever of eerder een verhaal van een bekende persoon gaat lezen dan een van een onbekende persoon.

    - Hallelujah, daar ben ik weer eens ;x


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Ik lees allebei.


    We love because he loved us first - John 4:19

    ik lees ook verhalen met onbekende personen. (:


    Even a white rose has a black shadow.

    Ik lees alleen onbekend 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @ boven mij: Oh, HAHA oké dat is natuurlijk vélé plezanter (:


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    Witherwings schreef:
    Ik lees alleen onbekend 8D

    Die van mij heb ik verwijderd, wegens te weinig lezers. Oké ik verwacht er nu ook géén honderd ofz. maar gewoon één lezertje zou mij al blij maken. Maar zelfs dat had ik nog niet ;p


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    ik lees allebei en ik schrijf ook over obekenden net zoals over bekenden. Alleen heb ik maar 1 abo, en dat is mijn zus

    [ bericht aangepast op 6 jan 2011 - 18:53 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ik lees eigenlijk liever een verhaal met onbekende personen. c:

    Ik lees beiden


    Don't dream your life, but live your dream!

    Ik lees allebei, als je een boek leest gaat het toch meestal ook over onbekende mensen :3


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Brighten schreef:
    (...)
    Die van mij heb ik verwijderd, wegens te weinig lezers. Oké ik verwacht er nu ook géén honderd ofz. maar gewoon één lezertje zou mij al blij maken. Maar zelfs dat had ik nog niet ;p

    Hahaha ja daar heb ik ook last van. Helaas.
    Meestal had ik 3/4 lezers of zo. Die vonden het dan wel erg leuk, maar je word er wel minder gemotiveerd van ook al schrijf ik grotendeels voor mezelf. Maar toch, veel lezers erbij is gewoon nét wat leuker.:Y)
    Ik heb nu alleen wat SA's online staan en een verhaal die ik samen heb geschreven met een vriend van me, met 5 delen. :'D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ja, dus moeten we die onbekenden bekender maken? (nerd) Daarvoor heb je the spotlights en de promoottopics al.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Witherwings schreef:
    (...)
    Hahaha ja daar heb ik ook last van. Helaas.
    Meestal had ik 3/4 lezers of zo. Die vonden het dan wel erg leuk, maar je word er wel minder gemotiveerd van ook al schrijf ik grotendeels voor mezelf. Maar toch, veel lezers erbij is gewoon nét wat leuker.:Y)
    Ik heb nu alleen wat SA's online staan en een verhaal die ik samen heb geschreven met een vriend van me, met 5 delen. :'D

    Dat met die 5 delen dat doet me denken aan 'Dear John.'


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)