• Ik voel me echt gefrusteerd en klote.
    Ik slaap slecht, volgens de dokter omdat ik niet moe genoeg ben. Of ik nou moe of niet ben, ik val toch niet in slaap, ik word de hele nacht wakker, ik droom heel veel en ik onthoud het en dan word ik ook moe wakker.
    Ik viel net in slaap, 3 kwartier later word ik wakker met barstende koppijn.
    Sommige dingen wil ik zo graag hier kwijt maar dat kan niet meer, vroeger kon ik hier alles kwijt maar omdat hier bepaalde personen zitten die het niet mogen lezen kan dat niet meer, echt zo kut.
    Daarom ben ik gefrustreerd.


    Your make-up is terrible

    Dat snap ik. Misschien iemand die je hier mag op Q een prive bericht sturen? EN ander de kinder telefoon een keer bellen ofzo?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Als ik gefrustreerd ben, schrijf ik. Helpt me ontspannen. Ook lak ik mijn nagels. Ik doe iets waardoor ik weer helemaal afgeleid ben. =)

    Dat niet-moe zijn, misschien kun je je dag actiever indelen? Joggen, de trap vaker op en af lopen, fietsen naar de supermarkt,...

    Als je wil praten op Q, en bepaalde mensen mogen dat niet lezen, kun je toch een bericht sturen naar een goede Q-vriend?


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Als ik gefrustreerd ben, schrijf ik. Helpt me ontspannen. Ook lak ik mijn nagels. Ik doe iets waardoor ik weer helemaal afgeleid ben. =)

    Dat niet-moe zijn, misschien kun je je dag actiever indelen? Joggen, de trap vaker op en af lopen, fietsen naar de supermarkt,...

    Als je wil praten op Q, en bepaalde mensen mogen dat niet lezen, kun je toch een bericht sturen naar een goede Q-vriend?



    Schrijven werkt altijd ontspannend bij mij maar ik heb al een maand een writersblock :/

    Ik ben al actiever sinds dien, maar het helpt eigenlijk niets.

    Er zijn wel bepaalde mensen die ik een PB mag sturen en dat heb ik ook wel eens gedaan, maar het is vooral gezeur dat ik hun wil besparen. Vooral omdat ik het altijd al vertel. In een topic hoeven ze niet perse te reageren en op een PB wel... Dat is altijd zo dwingend.


    Your make-up is terrible

    WBitch schreef:
    Dat snap ik. Misschien iemand die je hier mag op Q een prive bericht sturen? EN ander de kinder telefoon een keer bellen ofzo?



    Omg, dat is jullie oplossing voor alles, x'd

    nouja lieverd, ik weet het niet. Ik heb ook lang problemen gehad om te slapen. Enjah, jezelf volgooien met slaappillen is ook niet zo goed denk ik.
    Dusja, iemand het vertellen is misschien wel een goede oplossing, gewoon even praten en het over alles hebben ofzo

    Aaaw. Dan zitten we met hetzelfde probleem.. Ik heb precies hetzelfde als jij met dat dromen en zo!
    Trouwens, je mag me altijd PB-en als je iets kwijt wilt. Ik wil graag helpen als dat enigszins kan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Assassin schreef:
    (...)


    Schrijven werkt altijd ontspannend bij mij maar ik heb al een maand een writersblock :/

    Ik ben al actiever sinds dien, maar het helpt eigenlijk niets.

    Er zijn wel bepaalde mensen die ik een PB mag sturen en dat heb ik ook wel eens gedaan, maar het is vooral gezeur dat ik hun wil besparen. Vooral omdat ik het altijd al vertel. In een topic hoeven ze niet perse te reageren en op een PB wel... Dat is altijd zo dwingend.

    Je hebt zo echt niemand die altijd wel voor je klaar staat hier?
    Ooit waren hier de 'vertrouwenspersonen', maar zijn opgeheven dacht ik. Best jammer.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik heb presies het zelfde probleem. Ik heb sinds de zomer vakantie niet meer goed geslapen, en nu slaap ik elke nacht gewoon niet voor 5 uur, terwijl ik er om 7 uur meestal weer uit moet. Soms heb ik maar 1 uur slaap en moet ik daar mee naar school.


    Easy peasy, pumpkin peasy, pumpkin pie, motherfucker!

    Stuur iemand die je vertrouwt een PB'tje, misschien kan die je helpen?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Nik, je kan altijd je verhaal kwijt bij mij (: Dat je 't even weet. En je kan het ook gewoon van je afschrijven in Word o.i.d. :'D Zodat niemand anders 't kan lezen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    Nik, je kan altijd je verhaal kwijt bij mij (: Dat je 't even weet. En je kan het ook gewoon van je afschrijven in Word o.i.d. :'D Zodat niemand anders 't kan lezen.


    Ik weet het, maar ik vind het zo stom om elke keer tegen jou te zeuren erover. Dat doe ik al zovaak.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik weet het, maar ik vind het zo stom om elke keer tegen jou te zeuren erover. Dat doe ik al zovaak.

    Echt nieeeet. Je mag zoveel zeuren als je wilt :'D Anders ga ik tegen jou zeuren hoor (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Simbelmyne schreef:
    (...)
    Echt nieeeet. Je mag zoveel zeuren als je wilt :'D Anders ga ik tegen jou zeuren hoor (cat)


    Begin dan maar vast. (cat)


    Your make-up is terrible

    Je mag mij ook PB'en hoor. Ik kan je niet garanderen dat ik kan helpen, maar luisteren kan ik goed. (cat)
    Zoniet, dan veel sterkte meis!


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    WBitch schreef:
    Dat snap ik. Misschien iemand die je hier mag op Q een prive bericht sturen? EN ander de kinder telefoon een keer bellen ofzo?


    Wat moet de kindertelefoon doen aan het feit dat zij niet kan slapen..? ;p

    OT: Ja, ik ken het..


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik slaap ook heel slecht, maar zo slecht.. men, veel sterkte; ik hoop dat het snel over gaat!
    (flower)


    It's time to be happy again.