• klik
    Want ik zat te denken (niet dat het van me moeder mag) maar later als ik het nog steeds wil, zal ik een piercing zetten? Niet allemaal wat ik erop heb zitten op die foto, het is fake voor de duidelijkheid, geplakt met plakdingen geval. En anders ik zat te denken, een monroe of angelbite te nemen. Of wat is leuk?


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik vind Monroe en Angelbite (en septum) persoonlijk de minst leuke piercings. Maar je staat er niet echt mee voor gek ofzo, het kan veel erger.
    Als je het echt leuk vind...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Ik zou het simpel houden met een gewone monroe.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik zou geen angelbite nemen. Ik vind te veel piercings in het gezicht echt ontzettend lelijk. Ik zou in jouw geval een monroe nemen, maar daar ben ik ook niet echt weg van, omdat ik het altijd associeer met asowijven (drie van de vier keer is het ook zo) :'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou als ik jou was een monroe nemen, dat zou beter staan :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Sesamestreet schreef:
    Ik zou het simpel houden met een gewone monroe.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Sesamestreet schreef:
    Ik zou het simpel houden met een gewone monroe.


    None but ourselves can free our minds.

    Niet zo veel.
    Anders vind je ze dadelijk niet meer mooi en heb je een kop vol met gaten.xD


    Food.

    Gewoon een monroe (:


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Wat de freak is een monroe? :')


    ars moriendi

    Ik vind alleen piercings, als oorbel leuk, of bij je neus een kleine, maar als je er écht een wilt doe dan maar 1. :')


    Love begins with a smile, grows with a kiss and ends with a tear..

    Jovi schreef:
    Wat de freak is een monroe? :')


    een bovenlip piercing ;p


    Maybe part of loving is learning to let go...