• Inderdaad, ik heb geen idee hoe ik me voel.
    Sinds ik vanmorgen ben opgestaan, en na een paar minuten opeens flauwviel, voel ik me raar.
    een soort van depresief, alleen er ie niet om depri om te zijn.
    En zodra ik iets eet voel ik me even beter, en daarna weer hetzelfde.

    Heeft iemand hier ook wel eens last van?


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Dat gevoel heb ik dus ook heel vaak. Behalve het flauwvallen en eten dan.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Iedereen heeft wel eens zo'n dag denk ik...

    Ik weet ook nooit hoe ik me voel, maar ik val niet flauw. Al voel me soms wel alsof ik ieder moment in kan zakken. Geen flauw idee wat het is. Ik fluister tegen mezelf. Ik probeer iets te zoeken, maar ik vind niets. En daarom vind ik het ook fijn om te huilen, het vult de leegte op. Ook lachen laat me vergeten. Ik vind het echt irritant, maar ik leer ermee leven. :/


    wth.

    Ik was vandaag eerst echt vet depressief -nouja, gewoon down enzo maar anyways- en toen ging ik met een vriendin afspreken om naar de bios te gaan, maar dat mocht niet van mijn ma, en toen was ik ineens niet meer depri? Mijn hele leven is vet raar haha :'D Maar je bent niet de enige hoor :Y)


    You can agree with me or you can be wrong

    Quixotic schreef:
    Ik weet ook nooit hoe ik me voel, maar ik val niet flauw. Al voel me soms wel alsof ik ieder moment in kan zakken. Geen flauw idee wat het is. Ik fluister tegen mezelf. Ik probeer iets te zoeken, maar ik vind niets. En daarom vind ik het ook fijn om te huilen, het vult de leegte op. Ook lachen laat me vergeten. Ik vind het echt irritant, maar ik leer ermee leven. :/


    Normaal ben ik gewoon happy, tenzij er iets is waarom ik depri ben, maar vandaag, en nu ik nadenk eigenlijk ook al in de vakantie, ben ik "down" zonder reden,


    I've never told a lie, and that makes me a liar.

    Ik heb da al iets van 5 weken(zonder da flauwvallen dan). Waarom weet ik niet. Soms ga ik dan ook op me kamer zitten en voor me uit zitten staren... freaky!


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    Flabergasted schreef:
    (...)

    Normaal ben ik gewoon happy, tenzij er iets is waarom ik depri ben, maar vandaag, en nu ik nadenk eigenlijk ook al in de vakantie, ben ik "down" zonder reden,


    Laat het gewoon gebeuren en laat je er niet te veel door beïnvloeden. Hopen dat het morgen wat minder of helemaal weg is. (:


    wth.