• Ik lig hier best wel plat te gaan 8D
    Iedereen denkt dat de Newbies Q bestormen maar stiekem is daar niks van waar 8D
    Bij veel mensen valt het knopje "forum" ineens gewoon heel erg op -Out-
    Die mensen zitten hier gewoon al best een tijdje, maar nu hebben ze ineens het knopje "forum" gevonden, denk ik 8D
    -Oké ik geef toe, bij mij heeft het ook 2 maanden geduurt voordat ik door had dat Q een forum had-

    Stiekem vind ik het geniaal 8D

    Om dit topic nuttig/slotvrij -Ja ik ben lekker eerlijk, de meeste mensen zeggen gewoon "Om dit topic nuttig te houden" maar ze bedoelen ook gewoon stiekem "Om dit topic slotvrij te houden" x'd- te houden:

    Wie kwam er ook zo laat achter dat er een knopje "forum" is? 8D

    ik niet maar ik zat vroeger gewoon niet zo vaak op het forum


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Na een lange tijd niet op Q gezeten te hebben wilde ik weer eens een verhaal gaan lezen. Toen was ik mijn wachtwoord vergeten en ging een nieuw account aan maken en toen viel me ineens het knopje forum op. En toen ben ik er niet meer weggegaan


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    DEREK schreef:
    Ik ik zat hier vanaf 2007 en in 2008 kwam ik er pas achter dat er een forum was, omdat ik eerst altijd alleen maar schreef en verhalen las, meer niet.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik zat hiervoor op Girlscene, dus ik dacht al dat ze hier een forum hadden 8D


    I'm gonna pick up the pieces, and build a lego house.

    Ik vond het forum al meteen, maar de eerste maand ontliep ik het een beetje :3


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik, na 4 maand (A)


    Stop wishing, Start doing..

    Funk schreef:
    Ik zat hiervoor op Girlscene, dus ik dacht al dat ze hier een forum hadden 8D
    Oh, kwam dat door gaby die meteen weg werd gejaagd daar? haha.


    it's so empty living behind these castle walls

    WBitch schreef:
    Ik wilde 5 sterren halen. Zag ik staan: Forum berichten. Dus ik zoeken: Forum. En vandaar ben ik hier.


    Voor mij geld het zelfde. En zinsdien zit ik er best veel op. Best vaag eigenlijk.


    If you don't live for something, you will die for nothing.

    Ja, bij mij duurde het ook een maand of twee. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ha, ik op dezelfde dag (Y)
    Want ik vond Girlscene best zuigen - ja daar kom ik vandaan en vergeef me, iedereen maakt fouten - so yeah, daarom ben ik hier.


    No growth of the heart is ever a waste

    het duurde volgens mij 3 maanden voor dat ik erop klikte xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Tanzdiktator schreef:
    Ha, ik op dezelfde dag (Y)
    Want ik vond Girlscene best zuigen - ja daar kom ik vandaan en vergeef me, iedereen maakt fouten - so yeah, daarom ben ik hier.


    geniale reactie _O_


    "Ignite, my love. Ignite."

    Witherwings schreef:
    Ik zat hier ongeveer een jaar op en toen vond ik het forum 8D


    None but ourselves can free our minds.

    ik lekker laat pas:Y)


    Jumping out of my window or jumping in front of a train seems to be THE fitting solution now

    Tanzdiktator schreef:
    Ha, ik op dezelfde dag (Y)
    Want ik vond Girlscene best zuigen - ja daar kom ik vandaan en vergeef me, iedereen maakt fouten - so yeah, daarom ben ik hier.

    Ik vergeef je _O_
    Maar wat ik nooit heb begrepen, waarom die mensen op Girlscene overal zo serieus en boos op reageren 8D
    Nee, nog cuwler, het is Girlscene vragen ze bij je aanmedling: "Ben je een jongen of meisje?" Out