• Nou ik moet dus voor school een werkstuk maken en daarin moet ik een paar wereldburgers opnoemen, nou wilde ik ff vragen of jullie er een paar weten... en ik moet ook kunnen uitleggen Waarom ik hem/haar een wereldburger vind. Pliews help me :(

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 20:44 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    SEMISLEKKER schreef:
    Misschien mensen die voor rechten van vrouwen/kinderen/dieren strijden?


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Neem een willekeurige winnaar voor de Nobelprijs voor de Vrede, en neem de motivatie van de comissie in eigen woorden over :P

    Mahatma Ghandi.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Thanx people, ik heb alles al (flower)(H)(K)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Aletta Jacobs? Zij zorgde ervoor dat de vrouwen de zelfde rechten als de mannen kregen. Zei was tevens ook de eerste vrouw die mocht 'studeren' aan een hogere school.

    Woeps ik zie dat je al een onderwerp hebt..

    =.=

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 18:06 ]


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    awakening schreef:
    Aletta Jacobs? Zij zorgde ervoor dat de vrouwen de zelfde rechten als de mannen kregen. Zei was tevens ook de eerste vrouw die mocht 'studeren' aan een hogere school.

    Woeps ik zie dat je al een onderwerp hebt..


    Ja, ik had haar ook gezien in mijn geschiedenis boek ,maar op de een of andere manier wilde ik haar niet doen....


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Jaaahhh!! Lieve Q'mensjes ik heb voor dit werkstuk /ppp een 9,5 gehaald (thanks for your help)(flower)


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ik ben een wereldburger


    "Ignite, my love. Ignite."