• Aangezien mensen me vroegen op de hoogte gehouden te worden, schrijf ik even snel wat er de afgelopen twee dagen gebeurd is. De Erythema Nodosum is verspreid naar mijn armen en mijn onderrug, eergisteravond ben ik met spoed naar het ziekenhuis in Eindhoven gebracht, daar ben ik doorgestuurd naar een ander ziekenhuis in Eindhoven en uiteindelijk zijn we toch maar naar Venlo naar het ziekenhuis gegaan, aangezien ze me daar niet eens als een volwaardige volwassene konden behandelen of normaal tegen me konden doen. (lang en vooral heel frustrerend verhaal wat ik nu even laat voor wat het is)

    Daar heb ik nog 4 uur moeten wachten, omdat er een noodgeval was (meerdere zelfs volgens mij) en de internisten niet sneller tijd voor me hadden.

    Het gaat op dit moment alles behalve goed met me. Ik ben echt met momenten doodziek en heb ontzettend veel pijn. Maar dat alles trekt uiteindelijk wel weg. Heb nieuwe medicatie gekregen en het komt wel goed.

    Ik weet dat dit bericht misschien wat verontrustend klinkt, maar toch zeg ik:'maak jullie maar geen zorgen, het komt allemaal goed.' De komende paar dagen zal ik waarschijnlijk niet online zijn. Mocht het beter of slechter met me gaan dan laat ik dat nog wel horen. Iedereen bedankt voor de lieve berichtjes en dat jullie laten merken dat jullie aan me denken. Dat doet me echt goed ondanks alles.

    xxx


    Edit: Voor de mensen die niet helemaal begrijpen waar het over gaat;
    Topic 1
    Topic 2

    [ bericht aangepast op 9 jan 2011 - 23:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Onwijs veel sterkte & het komt wel goed (flower).


    I hope heaven needs you more than I do now.

    sterkte ! o:


    Life is a beautiful struggle

    Sterkte (flower)


    Stop wishing, Start doing..

    Wow, heftig. ;o
    Ik hoop echt voor je dat je er zo snel mogelijk vanaf bent, en dat het niet iets ernstigs blijkt te zijn. Alles komt goed! Heel veel sterkte! ;o

    Heel veel sterkte en beterschap!(flower)


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    wow:| klinkt heffy.
    Serkte meid;)


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    (flower)


    #WWED - What Would Emma Do?

    Dankje voor de lieve berichtjes (flower). x


    Wie du mir, so ich dir.

    Kirsje toch! <3
    Ik hoop dat het zo snel mogelijk overgaat! Wat ontzettend kut voor je dat het de hele tijd zo'n pijn doet =\


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ah, het klinkt echt steeds erger. Ik zou dit echt niemand toewensen. Men, als het zou kunnen, zouden wij het allemaal van je willen overnemen gok ik zomaar.
    Nog meer sterkte <3


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ah, het klinkt echt steeds erger. Ik zou dit echt niemand toewensen. Men, als het zou kunnen, zouden wij het allemaal van je willen overnemen gok ik zomaar.
    Nog meer sterkte <3
    Iedereen een beetje overnemen, en dan valt het wel mee =D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Winterpaleis schreef:
    (...)Iedereen een beetje overnemen, en dan valt het wel mee =D


    Ja inderdaad!


    Your make-up is terrible

    Poor thing, ik hoop echt voor je dat het snel beter zal worden! ):
    <3


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Jee Kirs... Hopelijk wordt de pijn gauw minder en ga je je snel beter voelen <3


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    - Niksel en Chrissewis. Dankjulliewel ;3. Dat is heel lief, al zouden jullie het willen, dan geef ik het nog niet misschien :3. Maar ik vind het lief dat jullie aan me denken enzo.
    - Mistress. Ja ik hoop het ook heel hard. Nu maar heel veel slapen in de hoop dat het dan snel beter gaat.
    - Ils. Pijn is nu gelukkig al ietsje minder, maar ik word echt vet moe door die medicijnen.


    Wie du mir, so ich dir.