• Gisterenavond in mijn bed was ik aan het denken dat dit trimester beter ging worden dan het vorige: ik ging goed mijn best doen, op tijd gaan slapen, fatsoenlijk studeren, etc. En ik begon overeen te komen met een jongen van mijn klas.

    Vanmorgen stond ik in de gang en hij kwam voorbij, hoorde ik hem plots tegen een andere jongen van mijn klas zeggen dat hij veranderd is van klas. En toen was mijn visie van het rooskleurig trimester best wel helemaal verdwenen?

    Oke, kijk. Om de één of andere reden hebben ze dé vriendengroep bij elkaar gezet in de klas. Stuk voor stuk zijn ze druk, luidruchtig en noem maar op. En ze zijn met heel veel. Zeg maar: het populaire groepje. Daarbij hebben ze dan twee buitenstaanders (en één gestoord wijf, maar zij telt even niet ;x) gezet. Die jongen en ik.
    Al zijn vrienden zaten allemaal samen in één klas, de meeste vriendinnen van mij zaten samen in één klas. Best kut dus wel.

    In andere klassen was er ook echt veel ontevredenheid en heel veel gingen vragen om te veranderen van klas. De directeurs zeiden tegen hen dat er niemand mocht veranderen omdat het een heuse soep ging worden.
    Ik bespaarde de moeite dus om het te gaan vragen en ik had er ook het lef niet voor omdat ik niet wil dat die mensen keihard over me gaan roddelen. -bange kip-

    Maar nu heeft die jongen blijkbaar gezegd dat hij buitengesloten werd (wat voor beiden van ons geen geval was). Waarschijnlijk zei hij dat hij zich buitengesloten voelde, maar wathever. Daardoor mocht hij dus veranderen, denk ik nu.

    Fijn.

    Tijdens de examens had iedereen zijn examen afgegeven en we hadden een sympathieke leerkracht waarvan we dan mochten praten. De jongen zat naast mij en ik zat daar aso rond te staren en wilde niet worden zoals Miss niet-goed-in-haar-hoofd, dus knoopte ik een gesprek met die jongen aan. Het was een gewoon, normaal gesprek (en die leraar keek eng naar ons met een lach die zei: oh, wat schattig, ze hebben elkaar gevonden. ôo).

    De week daarvoor mochten we één week lang elke les onze plaats kiezen (dat was hetgeen wat we hadden gevraagd voor Sinterklaas, hahaha) en ging ik gewoon altijd naast hem zitten. Hij zegt sowieso niet veel tijdens de les, zoals ik, maar toch konden we lachen enzo.

    Niets speciaals ofzo, ik weet het. Maar ik begon mij niet meer zo'n loner te voelen.

    En nu is hij weg.
    En ik voel mij zielig.
    En ik ga hem missen, ook al waren we niet eens vrienden en ik voelde ook totààl niets voor hem.
    En nu voel ik me nog way zieliger omdat ik hem nu al mis.

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 17:27 ]


    Only losers can act the way you do

    Wat zielig! Ik heb ook een jaar helemaal alleen gezeten in een klas, en ook buitengesloten.
    Maar als beloning heb ik dat jaar erna wel drie (meer) vriendinnen erbij gekregen(flower)
    Het komt allemaal wel goed! Even doorzetten. Voor je het weet is alles om.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ahw, dat is zo spijtig.
    Op de een of andere manier mag ik mijn klas niet. In mijn eerste en tweede jaar was ik letterlijk met iedereen bevriend in de klas. Maar dit jaar vind ik de kinderen uit mijn klas maar niks. Tuurlijk, ik zeg sommige wel gedag bij de fietsenstalling, en dat soort dingen, maar ik heb gewoon niks met ze. Dan zie je al die meiden bij elkaar zitten, behalve ik en een ander meisje, die zitten dan bij de jongens. Ik ben goed bevriend met de jongens, daar niet van. Een van hun is zelfs mijn ex en beste vriend. Maar jongens hebben natuurlijk ook niet altijd zin in die meidengesprekken..
    Dan voel je je toch een beetje alleen, soms(cat)

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 17:31 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Dat is wel kut ja. Waarom sluit je geen vriendschap of contact met de wat drukkere mensen dan?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Dat is wel kut ja. Waarom sluit je geen vriendschap of contact met de wat drukkere mensen dan?
    Omdat dat mensen zijn waar ik gewoon niet mee bevriend wil en kan zijn. (':


    Only losers can act the way you do

    Dat is idd stom. Maar als die jongen wél mocht wisselen van klas, kun jij het misschien ook proberen. Je hebt in ieder geval niets te verliezen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Zo erg is dat toch niet,dat had ik vorig jaar ook. Ik had geen een vriend in mijn klas,ik zat alleen. Buiten om heb ik wel vrienden en dat is goed genoeg. Kan ik me tenminste goed consenteren op school.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Square schreef:
    Dat is idd stom. Maar als die jongen wél mocht wisselen van klas, kun jij het misschien ook proberen. Je hebt in ieder geval niets te verliezen. (:
    Hij probeert het al sinds september, net zoals die tientallen anderen. Ze gaan mij niet plots in een andere klas zetten hoor.

    Ik moest het gewoon nog eens kwijt. (':

    [ bericht aangepast op 10 jan 2011 - 17:45 ]


    Only losers can act the way you do

    Exercitus schreef:
    Zo erg is dat toch niet,dat had ik vorig jaar ook. Ik had geen een vriend in mijn klas,ik zat alleen. Buiten om heb ik wel vrienden en dat is goed genoeg. Kan ik me tenminste goed consenteren op school.
    Ik vind het niet echt fijn om 32 uur per week in een klas te vertoeven waar ik geen vrienden heb. Haha. En dan zijn er ook nog de groepswerken...


    Only losers can act the way you do

    das egt kut!


    Kill them with kindness.

    Dat is wel heel erg kut! Kun je zelf niet ook proberen naar een andere klas te gaan? Wie weet is er wel iemand die heel graag met jou wil ruilen! Probeer je angst daarvoor een beetje opzij te schuiven, wie weet wat het oplevert.
    En anders, ik hoop echt voor je dat je dan in de klas wordt opgenomen en ik vind het echt heel kut voor je!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Awh, dat klinkt echt stom. Bij ons zit dat groepje ook bijna helemaal in één klas, maar dat is omdat ze allemaal naar een richting gaan waar maar één klas van is. En een vriendin van mij zit bij hen en vindt dat ook niet zo geweldig, denk ik.
    Maar kan je niet proberen alsnog overgeplaatst te worden? Of misschien vallen een paar van hen wel mee?


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.