• He jongens!

    Ik ben bezig met een glee story dus ik heb heel wat nieuwe leerlingen nodig.

    nodig;
    - nog 2 nieuwe meisjes in de glee club!
    - Een saboteur ^^
    en vele bijrollen die je mag bedenken! x

    ps; de jongens finn, noah en sam zijn al ongeveer ingenomen!

    naam;
    leeftijd (rond 15-16; tenzij voor de saboteur en bijrollen);
    Uiterlijk;
    Karakter;
    likes;
    dislikes;
    Instrument of sterk punt;
    Extra;

    //www.quizlet.nl/stories/39681/the-song-of-your-heart-glee/

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 21:18 ]


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Naam; Dionne Waldorf
    leeftijd; 15 Jaar
    Uiterlijk; Klik
    Karakter; Lief, spontaan, intilligent, grappig, sarcastisch, hecht zich al snel aan iemand, gaat erg veel om met jongens.
    Likes; Zingen, dansen, films kijken, muziek luisteren.
    Dislikes; Drama queens, domme mensen, sciencefiction.
    Instrument of sterk punt; Is erg goed in dansen tijdens een nummer.
    Extra; Dionne is bi-seksueel. Ik zou het wel grappig vinden als ze verliefd word op een cheerleader of zoiets. Natuurlijk vind ik het ook niet erg als ze op een jongen verliefd word. Kijk zelf maar :')

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 21:14 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    haha. ben nooit zo creatief met personages voor anderen te bedenken. ;$
    maar meld wel maar even als je gaat beginnen. ;D
    gleeeeeeeeeeee.


    Als ik val, sta ik op. Als ik sta, val ik op.

    Je link naar je story doet het trouwens niet(krul)


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Komaan! Heb er nog nodig!


    >*< \\***Firefly***// >*<

    Rol; nieuw meisje in de Glee club.
    naam; Claire Johnson
    leeftijd; 16
    Uiterlijk; Lang bruin haar, en lichte blauw/groene ogen.
    http://1.bp.blogspot.com/_4U_4wkOg9F8/TCDmK-xn6TI/AAAAAAAAIsc/BveYTTHl-uo/s1600/elizabeth-gillies-complusive-cleaner-07.jpg
    Karakter; Altijd vrolijk, en erg muzikaal. Ze is af en toe wel verlegen met zingen, maar ze vind het wel helemaal geweldig. Ze is niet erg zeker van zich zelf en haar vrienden moeten haar dan ook echt overtuigen.
    likes; zingen, muziek, msnen, haar vrienden
    dislikes; Ze kan niet tegen stilte, als ze alleen is heeft ze altijd wel muziek op.
    Instrument of sterk punt; ze speelt piano & een beetje drum.
    Extra; Ze houd het meest van de muziek van nu, of van soul liedjes waar je op kunt swingen. Ook kan ze heel makkelijk de melodie en de tekst van een liedje onthouden.

    (kan ze een vriendin van quinn worden? of komt die er niet in voor?)

    [ bericht aangepast op 12 jan 2011 - 22:52 ]


    When you believe your dreams come true

    Ga je dit nog schrijven of ben je al bezig?

    Ik ga een invullen.


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol; Saboteur
    naam; Olivia Mc gregor.
    leeftijd ; 16
    Uiterlijk;Olivia heeft rood/bruin haar, het is geverfd. Ze heeft goude/beige/groene ogen, mensen weten niet snel hoe ze het moeten benoemen. Ze is best groot en heeft lange slanke benen. Ze is ongeveer 1m74 en ze is best mager omdat ze vroeger aan anorexia heeft geleden. Ze was model en ze dwingde haar te vermageren.
    Karakter; Olivia ziet er een echt lief poppetje uit, maar is alles behalve. Ze heeft een echt bitchie karakter, maar dat komt omdat ze het beu is dat mensen haar kwetsen. Ze heeft namelijk veel te veel meegemaakt in haar leven (Gestalkt,misbruikt,Anorexia.), als je haar echt kent is het een heel lieve meid. Als ze je echt vertrouwd krijg je haar hele levens verhaal te horen. Ze is een echte furie wat haar spaanse afkomst ondanks ze een vrij bleke huid heeft.
    likes; Shoppen, zingen, dansen, uitgaan..
    dislikes; Mensen die dezelfde kleren als haar hebben, dan gooit ze ze onmiddellijk weg.
    Instrument of sterk punt; Ze zingt prachtig en zuiver.
    Extra; Ze is al met veel jongens gegaan, maar heeft nu echt het gevoel dat ze de ware heeft gevonden.Matthew. (zonder septum)

    ps; als ze geen vriendje mag moet je maar schrappen.
    (nerd)


    all I want is the taste that your lips allow